Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

El Patronat Municipal de Turisme de Salou incorpora l'empresariat a l'estructura promocional

dimecres 12 setembre 2007

El Patronat Municipal de Turisme de Salou ha modificat la seva estructura de funcionament amb l'objectiu de millorar la gestió de la destinació. Aquesta reforma estructural ha significat la incorporació dels empresaris turístics de la població en un nou òrgan que té com a finalitat treballar en el terreny promocional.
En aquest sentit, la modificació s'ha centrat en el Consell Rector del Patronat, màxim òrgan de govern, que ha creat dins la seva estructura una secció de treball dedicada a la Promoció i Comercialització turística.
Aquesta secció respon a la necessitat d'implementar nous sistemes de col·laboració entre el sector privat i el sector públic amb l'únic objectiu de treballar de forma coordinada les línies de promoció a desenvolupar per la destinació. Aquesta secció plantejarà de forma conjunta totes les línies de treball promocional a desplegar tenint en compte la visió del sector empresarial al respecte dels mercats a treballar i les accions concretes a realitzar.
La Secció de Promoció i Comercialització turística que s'acaba de crear tindrà la presència de fins a 8 representants del sector empresarial turístic de la ciutat, 2 representants del sector hoteler, 2 representants dels apartaments turístics, 2 representants de les agències receptives, 1 representant dels càmpings, 1 representant de PortAventura; i serà coordinada per la presidència i la direcció del Patronat Municipal de Turisme.
El treball d'aquesta comissió es preveu que s'iniciï a finals del mes de setembre amb el pla d'actuacions per l'any 2008 al damunt de la taula

Document Actions