Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Ajuntament

Què fa l'OAC?

L’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) és el servei de referència de l’Ajuntament per a la ciutadania des del que s’ofereix, de manera integrada, l'accés a la informació i  tramitació de la major part dels serveis municipals, a través dels canals presencial, telefònic i telemàtic. Aquestes dependències, situades a la planta baixa de l’edifici principal de l’Ajuntament, estan concebudes amb una clara orientació i vocació de servei a l’interessat, per facilitar d’una manera còmode, l’accés i la comunicació de la ciutadania amb l’administració.

 

L’OAC treballa per:

 

  • Facilitar l’accés, la comunicació i la relació amb la ciutadania, en funció de les seves necessitats i disponibilitats.
  • Agilitzar les gestions administratives dels interessats.
  • Establir una alta qualitat de servei independentment del canal utilitzat: presencial, telemàtic o telefònic.
  • Procurar un tracte personalitzat a l’interessat.
  • Prestar una atenció integral d’acord amb les expectatives de l’interessat.
  • Millorar el nivell de satisfacció de la ciutadania, i la seva valoració sobre els serveis que li són prestats.
  • Esdevenir la porta de referència de la ciutadania.

 

A l’OAC podràs trobar els següents serveis:

Informació municipal 

Registre d’instàncies www.ov.salou.cat

Finestreta única pel registre i pagament de comunicacions www.ov.salou.cat

Recollida de targetes de Zona blava

Inscripció als sistemes especials de pagament

Renovacions de candidats Borsa de treball i cita prèvia

Assistència presencial en l’ús de l’Oficina Virtual

Entitat de registre de idCat i idCatMòbil

Cita prèvia per la renovació del DNI

 

 OAC.JPG

On som?

Les oficines estan ubicades a la planta baixa de l'Ajuntament de Salou, al Passeig 30 d'Octubre

L'horari d'atenció i contacte

De dilluns a divendres de les 8.30 a les 14h

Telèfon: 977 309 292

Correu: oac@salou.cat

 

Document Actions