Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

La petició de reserva d’hora per tramitar el DNI a l’Ajuntament ja es pot fer demanant cita prèvia on line

dimecres 20 abril 2016

L’Ajuntament de Salou facilita als usuaris la relació amb l’administració a través de la petició on line de cita prèvia també per l’oficina d’atenció al consumidor, d'assessorament a emprenedors i també pel punt d’informació d’activitats

 
L’Ajuntament de Salou està treballant en millorar la relació entre ciudatà i administració creant diversos serveis en línia a través de la web que permeten reservar una cita prèvia de forma totalment on line, evitant trucades o desplaçaments a les instal·lacions de l’Ajuntament i, a més, estan disponibles les 24 hores.

En aquesta línia, des de principis d’any, s’han anat sumant una nova oferta de serveis municipals d'atenció a través de la plataforma web i mitjançant l'oficina Virtual. Ara per ara, a nivell de tramitació electrònica, es poden trobar fins quatre serveis municipals, que permeten la cita prèvia online: d’una banda, la petició de reserva d’hora per tramitar el DNI; a més de la cita prèvia per al Punt d’informació d’Activitats; així com per a l’assessorament a emprenedors i, finalment, per a l’oficina del consumidor. En aquest sentit, les persones que desitgin cita per tramitar a Salou mateix la renovació de DNI, poden ja entrar al sistema i confirmar l’hora de manera online. De fet , la propera renovació de DNI és per aquest proper dilluns dia 25 d'abril, però ja està tot ple, i el sistema ja mostra directament la següent data , que és el 18 de maig.

El regidor de Serveis Generals i Noves tecnologies, Jesús Barragán, ha manifestat que “un cop consolidat el seu ús a nivell intern, hem agrupat tots els serveis de cita prèvia en un apartat específic de l'oficina virtual (www.ov.salou.cat), per facilitar el seu ús i aprofitar la seva comoditat”, d’aquesta manera -explicava- “a cada servei, es mostren les franges horàries disponibles del personal tècnic per l'atenció personalitzada, i el ciutadà/empresa només haurà d’indicar la franja preferida i de forma immediata rebrà la confirmació de la cita per mail”. Amb aquest nou sistema, disponible les 24 hores, “es pretén facilitar més l'atenció personalitzada als ciutadans i empreses que ho sol·licitin, estalviant trucades o desplaçaments innecessaris, i aprofitant millor el temps d'atenció”, afegia.
La idea és anar afegint en aquesta relació, els serveis que es vagin incorporant amb el sistema de cita prèvia corporatiu.

Galeria d'imatges

oficina_virtual.jpg
.jpg

Document Actions