Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Educació

Incorporació a l'escola al llarg del curs

mans.jpgUn cop s'ha iniciat el curs els alumnes només podran canviar d'escola si: 

  • hi ha un canvi de domicili que comporti un canvi de municipi de residència
  • alumnat no escolaritzat a Catalunya
  • altres circumstàncies excepcionals

Aquesta petició d'escolarització s'haurà de tramitar a través de l'OME; que és l'òrgan encarregat de supervisar el procés d'admissió de l'alumnat.

Cal demanar-ho presentant aquesta sol·licitud adjunta, a més d'aportar la següent documentació (document original i còpia):

  • DNI, NIE o passaport del pare, mare o tutor
  • Llibre de família o altres documents relatius a la filiació: certificat de naixement, registre civil
  • Volant d'empadronament familiar. Aquest és el document en el que consta l'adreça de residència de la família i es pot sol·licitar a l'Oficina Virtual o bé a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

Aquestes mesures es regulen segons el Decret 75/2007 de 27 de març, de la Generalitat de Catalunya.

Document Actions