Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Promoció turística

Salou es reuneix amb Turespaña a la Fira de Londres per fixar noves accions de promoció de la destinació

dimecres 08 novembre 2017

A la World Travel Market de Londres s’ha tancat amb l’Oficina Espanyola de Turisme per renovar la col·laboració conjunta per a assistir a la fira de Belfast a més de potenciar la destinació com a destinació esportiva

 

Salou pretén seguir endavant amb el posicionament turístic del municipi com a marca líder de la Costa Daurada i de Catalunya pel que fa al sol i platja i al turisme familiar. Durant una reunió en el marc de la fira World Travel Market (WTM) de Londres amb l’oficina de Turespaña (OET) de la ciutat s’ha tancat un nou acord de col·laboració conjunt entre Patronat de Turisme de Salou i l’Instituto de Turismo de España per continuar de la mà en una acció de promoció a la fira de Belfast per atreure més  turisme familiar. “Entenem que és una gran oportunitat per Salou per seguir captant el mercat eminentment familiar que busca sol i platja i vacances amb activitats com les que podem oferir a Salou amb PortAventura com a atractiu complementari”, ha apuntat l’alcalde Pere Granados, el qual ha compartit reunió amb el regidor de Turisme, Benet Presas, i altres responsables del Patronat de Turisme, també presents a la trobada. La col·laboració de Salou i Turespaña pel que fa a aquesta fira en concret es remunta al 2014; primer any es què es va treballar plegats en l’acció a Irlanda del Nord.

Cal recordar que el sector de la turoperació irlandesa valora molt positivament l’especialització de Salou com a destinació de turisme familiar, donat que Irlanda és un mercat amb un perfil familiar molt marcat. Segons l’informe de l’Observatori de la Fundació d’Estudis Turístics de la Costa Daurada aquest 2017 el turisme irlandès ha suposat un 5,1 del total de visitants, i han suposat un augment d’un 26,7% de les pernoctacions.

Per la seva part, el regidor de Turisme, Benet Presas, ha comentat que en el marc de les relacions de col·laboració amb Turespaña s’ha tractat sobre el recolzament de la marca Salou com a espai per a practicar el turisme esportiu; amb especial interès en el golf, el futbol o la vela aprofitant les certificacions ja aconseguides en els darrers anys,  o amb la vista posada en la certificació en la que es treballa per aconseguir la de  cicloturisme. “Busquem aquesta complicitat per vendre els nostres atractius com a municipi amb condicions idònies per a la pràctica de l’esport i alhora, tractant d’aconseguir els beneficis que comporta la desestacionalització al municipi”.

 

A part però, en la reunió amb els responsables de la Oficina Española de Turismo de Londres d’una banda el director de l’OET, Javier Piñanes i el sotsdirector Carlos Ruiz, també s’ha dut a terme un canvi d’impressions sobre els reptes del turisme al Regne Unit; a més de definir altres línies de col·laboració sobre el mercat britànic i d’Irlanda del Nord.

Galeria d'imatges

turespaa.jpg
IMG-20171107-WA0034.jpg

Document Actions