Una vintena de comerciants, a les primeres jornades demostratives d’experiències en comerços de Salou
dimecres 07 de novembre 2018
En total es faran demostracions en quatre establiments referents de retail del municipi
La regidoria de Promoció i Dinamització Econòmica i Comerç de l’Ajuntament de Salou, juntament amb el Centre d’Emprenedoria i Coneixement de Salou, i la Cambra de Comerç de Tarragona han iniciat les jornades demostratives d’experiències sota el lema Fem que les nostres botigues venguin més a càrrec de la shopper retail, Blanca Baringo.
Durant les jornades, els comerciants inscrits aprendran a que la seva botiga parli sola al client, crearan negocis amb valor, aprendran a contactar amb el client, i crear un negoci únic.
Les jornades compten amb la col·laboració de diversos establiments del municipi com Melé, Fernan’s, Cotton, Òptica Salou, Otto i Cloe, on es duran a terme les jornades demostratives.
Recordar que la setmana del 19 i 20 de novembre i el 26 i 27 de novembre es durà a terme un altre taller sobre actuacions divulgatives sobre Marketing digital a la sala Costa Daurada de l’Ajuntament de Salou a càrrec de Carles Mera. Els objectius d’aquesta jornada són els d’aprendre a dissenyar una campanya de promoció digital i utilitzar bé les xarxes socials, i preparar el Black Friday, el nadal i les rebaixes. L’horari d’aquestes sessions és de 14 a 16h, amb càtering per dinar.
Més informació i inscripcions al 977219676, el 977309214, o mvendrell@salou.cat.