Dissabte finalitza el cicle d’animació infantil al TAS
dimarts 31 maig 2011
Aquest proper dissabte dia 4 de juny a les sis de la tarda la companyia de pallassos Penjim Penjam oferirà l’obra ‘Som aquí’ un espectacle teatral de participació i diversió on dos germans pallassos, en Carbonilla i la Mandonguilla, provinents d'una gran família de pallassos professionals s'han independitzat i ara viatgen pel món fent una demostració dels seus coneixements, i rivalitzant en la seva gran saviesa.
Un pèl guillats, però, veurem de quina manera com es presenten amb el micro, de quina manera fan o desfan els titelles, i fins i tot faran una coral matemàtica molt entretinguda; tot cal dir-ho, les bromes i les pallassades entre ells no faltaran.
L’entrada té un cost de tres euros, de dos per aquells que tinguin el carnet Xic’s. Amb aquest espectacle finalitza el conjunt d'activitats adreçades als infants que s'han programat al llarg de la temporada de primavera.