Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

El Club Xic’S amplia el termini del concurs entre els seus socis per trobar la mascota del club

Per tal de donar més facilitats a les escoles del municipi el club ha decidit ampliar el termini fins el proper 14 de maig

dijous 08 abril 2010

El concurs iniciat fa aproximadament un mes pel Club Xic’s de Salou i que consistia en buscar una mascota entre els seus socis ha ampliat el termini. Així, des de la regidoria d’Infància i Joventut de Salou han decidit ampliar-lo per tal que tots els nens i nenes de Salou aportin les seves idees per a confeccionar la mascota que identificarà al Club. Els participants hauran d’estimular la seva creativitat i presentar les seves propostes sobre la forma i el nom del nou personatge que identificarà a tots els socis. Ja des d’un primer moment, el club manté la seva filosofia d’integrar als propis nens en el seu dia a dia, ja que ells són qui millor coneixen les seves pròpies inquietuds. Segons ha explicat la regidora de l’àrea, Júlia Gómez, “hem decidit ampliar el termini per tal de donar a les escoles un marge més gran perquè els nens puguin crear la seva mascota ideal ja que amb les vacances de setmana santa pel mig molts d’ells no l’han pogut acabar”, ha dit.

Les propostes s’han de fer arribar al Punt d’Informació Juvenil (Plaça Carrilet s/n) abans del dia 14 de maig, especificant les dades del participant. Aquells nens que encara no siguin socis però desitgin apuntar-se al club es podran afiliar al mateix PIJ de manera gratuïta. Cal recordar que el Club Xic’S és el primer club destinat exclusivament a la infància de Salou que promou la difusió i l’estímul de la oferta infantil: lleure, educació, esport, cultura, etc. tant de caire municipal com privat i que compta ja amb més de 700 socis. Tots ells rebran a casa seva els carnets de soci personalitzats.

Document Actions