Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

El Patronat de Turisme de Salou busca fidelitzar a Londres el visitant britànic

dilluns 08 juny 2009

Ha estat present al certamen 'A taste of Spain travel'

El Patronat de Turisme de Salou ha participat el dies 2 i 3 de juny a la novena edició de les jornades espanyoles per a professionals que s'han celebrat al Regne Unit. 'A Taste of Spain Travel' està enfocat a tots aquells professionals del sector turístic britànic interessats en realitzar o fomentar relacions comercials amb empreses espanyoles del sector.

Mes de 80 companyies de tot el país van exposar la seva oferta turística als mes de 200 visitants inscrits a les jornades, les quals van contar, paral·lelament, amb un seminari de turisme ' The Year Ahead ' A year of change in the Travel Industry' amb la participació com a ponent del director executiu de Lowcost Travel, Paul Evans; també de Hugh Morgan, director d'operacions de Monarch Holidays, i de John McEwan, Director executiu de Advantage Travel Centers, entre d'altres.

Espanya continua sent el principal destí turístic del mercat britànic, amb unes xifres de 16 milions de visitants l'any 2008. Mes de 40% dels paquets vacacionals venuts al Regne Unit tenen com a destinació Espanya. El mercat britànic representa un 35% del turisme d'Espanya i és molt important, amb aquesta visita Salou aposta per incrementar el número de nous visitants i mantenir la fidelitat del mateixos, insistint en la promoció i la comercialització del nostre destí.

Paral·lelament la Oficina Espanyola de Turisme va realitzar per tercer any consecutiu el Borough Market - Taste of Spain, a on les diferents regions espanyoles van exposar els seus productes típics i oferien una degustació al visitant , al mateix temps que es van distribuir catàlegs turístics de la zona, on Salou va estar present dins de la carpa de Catalunya.

Document Actions