El Patronat de Turisme de Salou, present en una de les fires internacionals més importants de Polònia
dijous 02 octubre 2008
El Patronat de Turisme de Salou ha estat present a la Fira 'Tour & Travel', una de les dues millors fires internacionals de turisme de Polònia, juntament amb la 'Tour Salon' de Poznan, que s'ha celebrat entre els dies 25 i 27 de setembre al Palau de Cultura i Ciència d'aquesta ciutat de l'Est. Prova d'això és que la fira ha tingut un àrea total bruta de 10.130 metres quadrats, gairebé 500 expositors i 34.000 visitants aproximadament, entre professionals, periodistes i públic en general.
Una representació del Patronat va desplaçar-se fins allà amb els objectius de donar a conèixer, encara molt més, el municipi salouenc i la seva oferta complementària a la de 'sol i platja', com a destinació familiar i d'oci, on es pot practicar el golf, els esports nàutics i anar a Port Aventura; de fer nous contactes amb agències de viatges i touroperadors; i de conèixer més a fons el mercat polonès. També va tenir l'oportunitat de reunir-se amb el director del Centre de Promoció Turística de la Generalitat de Catalunya (CPT) dels Països de l'Est, Josep Perramon.
La principal impressió obtinguda per la representant del Patronat de Turisme de Salou en finalitzar la seva assistència a la Fira 'Tour & Travel' és que ha augmentat el coneixement de la nostra zona i, especialment de Port Aventura, sobretot entre el públic familiar i juvenil.
'El mercat polonès, que s'ha incrementat aquesta temporada a la Costa Brava, és un potencial per a la Costa Daurada. Els vols de baix cost directes a Barcelona, les subvencions de l'Estat que reben els joves per a visitar nous indrets, que enguany encara estan en vigor, i l'interès que han demostrat els polonesos, fan de la nostra presència en aquesta fira una acció que creiem profitosa, ja que els visitants procedents dels mercats de l'Europa de l'Est han sofert un augment considerable a Catalunya', es conclou des del Patronat de Turisme de Salou.
En aquest sentit, s'argumenta que en el mercat polonès s'està observant unes millores i uns canvis socials i econòmics importants, a causa de l'entrada d'aquest país a la Unió Europea; i que en aquests moments a Polònia es registren al voltant de 8 milions de viatges a l'estranger. De fet, segons s'explica, l'entrada de turistes a l'estat espanyol va ser de 300.000 l'any 2003, dels quals el 47,6% ho va fer a Catalunya, sent la primera destinació turística, seguida de les Illes Canàries, amb un 16,6%.
El producte estrella del turista polonès és el 'sol i platja' i el tipus de viatge triat és majoritàriament el viatge organitzat. L'allotjament escollit és l'hotel i l'estada mitjana és d'11,1 dies.
Una representació del Patronat va desplaçar-se fins allà amb els objectius de donar a conèixer, encara molt més, el municipi salouenc i la seva oferta complementària a la de 'sol i platja', com a destinació familiar i d'oci, on es pot practicar el golf, els esports nàutics i anar a Port Aventura; de fer nous contactes amb agències de viatges i touroperadors; i de conèixer més a fons el mercat polonès. També va tenir l'oportunitat de reunir-se amb el director del Centre de Promoció Turística de la Generalitat de Catalunya (CPT) dels Països de l'Est, Josep Perramon.
La principal impressió obtinguda per la representant del Patronat de Turisme de Salou en finalitzar la seva assistència a la Fira 'Tour & Travel' és que ha augmentat el coneixement de la nostra zona i, especialment de Port Aventura, sobretot entre el públic familiar i juvenil.
'El mercat polonès, que s'ha incrementat aquesta temporada a la Costa Brava, és un potencial per a la Costa Daurada. Els vols de baix cost directes a Barcelona, les subvencions de l'Estat que reben els joves per a visitar nous indrets, que enguany encara estan en vigor, i l'interès que han demostrat els polonesos, fan de la nostra presència en aquesta fira una acció que creiem profitosa, ja que els visitants procedents dels mercats de l'Europa de l'Est han sofert un augment considerable a Catalunya', es conclou des del Patronat de Turisme de Salou.
En aquest sentit, s'argumenta que en el mercat polonès s'està observant unes millores i uns canvis socials i econòmics importants, a causa de l'entrada d'aquest país a la Unió Europea; i que en aquests moments a Polònia es registren al voltant de 8 milions de viatges a l'estranger. De fet, segons s'explica, l'entrada de turistes a l'estat espanyol va ser de 300.000 l'any 2003, dels quals el 47,6% ho va fer a Catalunya, sent la primera destinació turística, seguida de les Illes Canàries, amb un 16,6%.
El producte estrella del turista polonès és el 'sol i platja' i el tipus de viatge triat és majoritàriament el viatge organitzat. L'allotjament escollit és l'hotel i l'estada mitjana és d'11,1 dies.