Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Els comerciants de Salou inicien una campanya per evitar fugues de compradors durant les festes nadalenques

El 7 de gener es durà a terme un sorteig entre les butlletes recollides que repartirà 8.600 euros en vals de compra entre dos agraciats. També es prepara el concurs d’aparadors de Nadal

dimecres 20 novembre 2013

L’associació 365 dies Salou Vila comercial amb el suport de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Salou  ha engegat aquesta setmana una campanya per promocionar les compres nadalenques als establiments de Salou. La voluntat és que no hi hagi fugues de compradors vers municipis veïns a l’hora de buscar l’assortiment necessari per afrontar l’abastiment d’aquestes dates tant assenyalades en tota la gamma de productes tant d’alimentació com de regals i complements. “Amb aquesta campanya es vol premiar els compradors que fidelitzin les seves compres als  establiments del nostre municipi”, deia la regidora de Promoció Econòmica, Reyes Pino, qui ha assegurat que “a Salou tenim de tot; hi ha bons productes, molta qualitat i varietat i pensem que comprant a casa ajudem a millorar la nostra economia”, ha apuntat.

Des de l’Associació comercial, amb aquesta acció, pretenen alimentar els fluxos interns de compres pel municipi d’una manera molt senzilla i fàcil pel client. Un cop es dugui a terme una compra a qualsevol dels establiments adherits a la campanya s’ha d’emplenar la butlleta i dipositar-la a la urna del mateix comerç fins al 7 de gener. Aleshores, es preveu que el 9 de gener a les 9,30 hores es dugui a terme el sorteig on s’extrauran dues butlletes amb el noms dels guanyadors que rebran cada un d’ells 4.300 euros en vals de compra de 25 euros; per tant es repartiran 8.600 euros en productes.

Però la campanya de Nadal a Salou també es reforça amb el concurs d’aparadors de temàtica nadalenca que , com cada any, pretén “promocionar els establiments participants i, especialment dels guanyadors”. Fins al 29 de novembre hi ha temps per apuntar-se al concurs que manté les dues  modalitats; la d’aparador de Nadal i la de pessebre.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges

campanya_nadal_flyer-01_S_TALLS.jpeg

Document Actions