Els Patronats de Turisme impulsen el “Salou Experience”, un producte turístic que promocionarà la capital de la Costa Daurada al mercat irlandès
divendres 30 gener 2015
Aquests paquets ja s’han començat a comercialitzar a través de les agències de viatges Dawson i Raga, les dues més importants del mercat irlandès
Els Patronats de Turisme de Salou, Cambrils, Vila-seca, juntament amb Port Aventura i Costa Daurada han creat el “Salou Experience”, un nou producte que promocionarà la destinació al mercat irlandès. La presentació i el llançament del “Salou Experience” es va fer el passat cap de setmana, a través d’un programa de màxima audiència a la televisió irlandesa, el “The Saturday Night Show”, que emet al canal RTE, i que va registrar una audiència superior als 200.000 espectadors. En el transcurs del programa es van emetre dos espots televisius sobre Salou i la Costa Daurada i també es va fer un concurs que va sortejar un paquet “Salou Experience” per a quatre persones que incloïa: transport, allotjament, entrades a PortAventura, Aquópolis i Lumine Golf Beach Club, així com excursions, a més a més d’un premi de 5.000€ en metàl·lic.
“Salou Experience” és un paquet que s’ofereix als turistes i que inclou el viatge, l’allotjament, les entrades a PortAventura, a Aquópolis, i també excursions a l’entorn més proper de la capital de la Costa Daurada. Aquests paquets ja s’han començat a comercialitzar a través de les agències de viatges Dawson i Raga, les dues més importants del mercat irlandès.
La creació del “Salou Experience” neix amb la voluntat d’ofertar més atractius per als turistes irlandesos, un mercat que és molt fidel a la destinació. La promoció del “Salou Experience” és fruit de l’acord de col·laboració conjunta entre els Patronats de Turisme de la Costa Daurada, Vila-seca, Cambrils i Salou, i està finançat amb els diners obtinguts de la recaptació de la taxa turística.