Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Es reprèn la Taula de Treball de Promoció Econòmica i Comerç amb els diferents sectors econòmics i amb la participació del Patronat de Turisme

Les regidories de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme es comprometen a adoptar un calendari comú amb els sectors econòmics salouencs i treballar des de les seves vessants per augmentar el nombre d’activitats anuals

dijous 27 octubre 2011

Segona reunió de treball de Promoció Econòmica amb els diferents sectors econòmics salouencs del comerç, la restauració i l’oci,a la que s’ha afegit com convidat el Patronat de Turisme, caracteritzada per l’interès generalitzat de cercar un calendari comú d’activitats comercials, turístiques i culturals per augmentar el nombre de dies d’estada dels turistes a la capital de la Costa Daurada.

També s’ha plantejat la necessitat de conèixer la repercussió i l’impacte del turisme de segona residència i cap de setmana, per treballar des de tots els sectors econòmics per ampliar i millorar els serveis i l’oferta d’activitats durant els 365 dies de l’any i així, consolidar l’interès d’aquest turisme proper i molt important per a l’economia del nostre municipi.

Un altre repte de futur i petició del sector comercial ha estat la de consolidar el Passeig Jaume I, com escenari de diferents fires de promoció de Salou i les seves nombroses qualitats a més del sol i la platja: comerç, cultura, història i gastronomia; escenari que tan bon resultat de públic ens ha donat amb la celebració de la Fira Fora Stocks i altres esdeveniments durant l’estiu.

La reunió ha comptat amb la presència de M. Reyes Pino, regidora de Promoció Econòmica, Comerç, Mercats i Consum; el regidor de Turisme, Benet Presas; Juli Vilaplana, president de l’Associació 365 dies Vila Comercial de Salou; José Otero, president d’ABROS (Associació de Bars, Restaurants i Oci nocturn de Salou); Fernando Llauradó, empresari del centre comercial Fernan’s; Giuseppe Donato Piccini, empresari del sector de la restauració, entre d’altres persones.

Benet Presas, regidor de Turisme ha explicat que “des de el Patronat de Turisme s’intensificarà la relacions amb els sectors econòmics i se’ls facilitarà tot tipus de dades i estadístiques d’organismes com l’Observatori URV de la Fundació d’Estudis Turístics Costa Daurada amb la finalitat que puguin adequar els seus negocis als diferents tipus de turistes que ens visiten al llarg de l’any”.

La regidora de Promoció Econòmica ha destacat “la rellevància d’aquestes reunions periòdiques amb diferents sectors implicats en el dinamisme econòmic i turístic salouenc”. En aquest sentit, la regidora ha remarcat “la importància d’escoltar i donar veu a les petites i mitjanes empreses de Salou, als emprenedors, per aprofundir cada cop més en els reptes més immediats i en els canvis i millores de futur”.

Els empresaris del sector comercial, de la restauració i de l’oci han assenyalat: “la necessitat d’aprofitar les sinergies aconseguides entre tots en aquestes reunions i la importància de Salou com destinació familiar al món, per fer un estudi acurat del turisme de segona residència, caps de setmana i ampliar les activitats per enfortir la marca Salou com a ciutat comercial i d’oci”.

Document Actions