Èxit de d’assistència als espectacles del ‘Salou Art Street’ durant el mes de juliol
dimarts 23 juliol 2013
Els espectacles de ‘Salou Art Street’ que s’estan realitzant aquests dies pels carrers de Salou estan tenint una gran assistència de públic que s’apropen per veure les propostes de circ i clown. Cada espectacle convoca a un centenar de persones que s’aturen mentre passejen pels llocs emblemàtics de la ciutat. El ‘Salou Art Street’ és un projecte novedós i pioner impulsat per la Companyia Passabarret i la Regidoria de Cultura que vol dinamitzar els carrers amb arts escèniques creant un circuit novedòs, sorprenent i espontani, proper a la gent que visiti la ciutat. El cicle es podrà veure fins el mes d’ agost. Es tracta d’espectacles breus i frescs, d’uns 20 minuts, amb artistes de reconegut prestigi i carrera professional que ‘passaran la gorra’ com a única retribució del seu art.
La principal novetat d’aquest projecte on ‘es passa la gorra’ és que compta amb el recolzament d’una administració amb la conseqüent regularització dels espectacles pel que fa a permisos i llicències o assegurances de responsabilitat civil. El públic podrà veure espectacles de clowns, acrobàcies, malabarisme, música amb artistes com ‘El Capitán Maravilla’, ‘Judita, la chica de los látigos’ o ‘Wilbur’ entre molts altres. Els artistes provenen de Granada, València o Veneçuela.
Per la seva Part, David Sancho, cap de producció de la companyia ha explicat que “el concepte de passar la gorra no té com a objectiu demanar almoïna sino que és una via diferent per reconèixer el treball d’artistes professionals d’una manera més genuïna i digna, no es força a ningú a que pagui sino que se’ls explica perquè es important aquest reconeixement”.
Els espectacles es podran veure al Carrer Colón (a la Zona Penya Segats) a la Font Lluminosa, al Passeig Jaume I (Monument Jaume I i l’Espigó del Moll) i a la Plaça Venus.