Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Gastrotour Salou 2013 gairebé duplica els establiments participants en la 1a edició

En total, 66 establiments formaran part d’aquesta ruta gastronòmica pel municipi que se celebrarà de l’1 al 31 de maig. En aquesta nova edició s’ha posat en marxa a més ‘Baby Tour’, una ruta paral·lela adaptada als més petits de la casa

dimarts 30 abril 2013

Gairebé una setantena d’establiments formaran part de Gastrotour Salou 2013, la iniciativa de l’Ajuntament de Salou i l’Associació de Comerciants i Empresaris de Salou amb la col·laboració de l’Associació Hotelera de Salou-Cambrils-La Pineda que pretén promoure l’àmplia oferta gastronòmica del municipi.

Gastrotour Salou se celebrarà de l’1 al 31 de maig de 2013 entre diversos restaurants, bars i gelateries del municipi oferint una degustació representativa del seu establiment acompanyada d’una beguda per 2,50 euros.  La iniciativa compta un cop més amb el Grupo Mahou San Miguel com a col·laborador principal, a més també de rebre en aquesta ocasió el suport de l’empresa Garcia Moreno. L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha destacat com “amb aquesta doble ruta de tapes afegim un nou encant turístic; perquè la gastronomia és un gran actiu. El sector econòmic té una bona oportunitat de promoure’s ell mateix i també de promoure la ciutat”.

Gastrotour Salou va deixar el llistó molt alt en la passada edició amb una bona afluència de públic i una valoració molt positiva per part de tots. En aquesta segona edició, hi participaran 66 establiments, gairebé duplicant així la xifra de l’any passat, a més d’incorporar moltes altres novetats. La regidora de Promoció Econòmica, Reyes Pino, ha volgut agrair la col·laboració de tothom i la gran implicació a l’hora de dissenyar la campanya i ha destacat com “per primer cop hi haurà 33 establiments que se sumaran al Gastrotour amb un tapa pel més petits; ens adaptem, per tant, al nostre turisme familiar”.

L’Ajuntament i la direcció tècnica de l’esdeveniment per això, han posat en marxa a més ‘Baby Tour’, una ruta paral·lela per a nens en què els establiments participants també tenen l’opció d’oferir una degustació adaptada als paladars dels més petits de la casa.

En el “Llibret  Gastrotour Salou 2013″ es poden consultar quins establiments hi participen i la tapa que ofereixen adaptada als infants. Aquesta tapa se servirà amb una consumició no alcohòlica per 2,50€.

Per la seva part, el president de l’Associació de Comerciants 365 dies, Salou Obert Tot l’Any, Juli Vilaplana, ha incidit en “la bona col·laboració entre les parts per tirar endavant aquesta gran promoció pels establiments i per Salou i on el restaurador participant només té una mínima despesa en concepte de fotografia, obrint així el ventall de col·laboració”.

Funcionament de Gastrotour

Totes les persones que vulguin participar a Gastrotour Salou 2013 podran recollir, en qualsevol dels establiments adherits a la campanya, el llibret amb la seva ubicació, la fotografia elaborada pels professionals de l’Estudi Erba i la descripció de la degustació que oferiran, així com l’horari en què s’oferiran aquestes degustacions. Els establiments que formin part de Gastrotour Salou estaran senyalitzats amb cartells A3 a les portes del seu local.

 

Els 10 primers tenen premi!

Tots els participants majors d’edat, al completar l’última pàgina del “Llibret Gastrotour Salou 2013” amb les seves dades i amb 10 segells de 10 degustacions diferents de les 66 totals hauran de dipositar aquesta pàgina a les urnes que trobaran en cada establiment adherit. D’aquesta manera, participaran en el sorteig de diferents premis oferts pels mateixos restauradors. Entre el llistat de premis hi ha dinars i sopars per a 2 o 4 persones, una cistella de tes, cafè i xocolata, menús degustació, lots de vins, vals per a pastissos, etc. El sorteig es realitzarà la setmana del 10 de juny, davant jurat, a l’Ajuntament de Salou. El llistat dels premis a sortejar entre es pot consultar a la pàgina web www.gastrotoursalou.com

A més a més, les 5 primeres paperetes dipositades en cada establiment tindran com a premi segur l’exclusiva samarreta oficial “Gastrotour Salou 2013” edició limitada.

A més de tots aquests premis, l’organització de l’esdeveniment també ha posat en marxa un concurs a través de la plataforma Instagram. Si ets un aficionat de la fotografia i  t’agrada compartir les teves experiències a través d’Instagram aquest concurs de ben segur t’interessarà. Aquest any, gràcies a Cervesa San Miguel oferim un concurs fotogràfic a través de la xarxa social Instagram on el guanyador/a s’endurà un Ipad. El funcionament és molt senzill, només cal que de l’1 al 31 de maig (ambdós inclosos) etiqueti les seves fotografies relacionades amb Gastrotour Salou amb #gastrotoursalou i #sanmiguel. Un jurat format per l’Ajuntament de Salou, Cervesa San Miguel, IMC i Estudi Erba triarà e1 guanyador entre totes les fotografies que estiguin degudament etiquetades.

 

Vota la millor tapa

Al finalitzar Gastrotour Salou es realitzarà un rànquing de les millors degustacions que es farà públic amb el corresponent reconeixement al restaurador que l’hagi ofertat. Els tercer, segon i primer premi es lliuraran en un acte posterior a l’Ajuntament de Salou on es farà entrega de la plaga acreditativa als tres establiments vencedors.

Tothom qui ho vulgui podrà votar la que consideri la millor tapa a través de la pàgina erb de l’esdeveniment o bé al dipositar la butlleta segellada a les corresponents urnes.

Galeria d'imatges

rdp_gastrotour.JPG
rdp_gastrotour.JPG

Document Actions