Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Joves catalans escullen Salou per celebrar la TrocaJove 2025

dissabte 26 abril 2025

Un important grup de joves d’arreu de Catalunya i de les Illes Balears (Mallorca), nascuts entre 2007 i 2010, participen durant aquest cap de setmana, a Salou, a la TrocaJove 2025, un punt de trobada del Moviment de Centres d’Esplai Cristians Catalans (MCECC) de la Fundació Pere Tarrés. Aquesta mena de simpòsium, que enguany té com a lema “Destí: Impressiona’t”, permet a adolescents i joves dels diferents centres i clubs d’esplai fer noves coneixences, establir lligams i compartir moments amb persones que tenen en l’esplai un referent i un punt de suport i de seguretat.

Aquest dissabte ha tingut lloc la inauguració oficial de la trobada a l’Escola Voramar de Salou, un acte al qual hi han assistit l’alcalde, Pere Granados; Anna Grau, presidenta del MCEEE de la Fundació Pere Tarrés; Teresa Llorens, secretària d’Infància, Adolescència i Joventut de la Generalitat de Catalunya; Manuel Pozo, coordinador territorial de Joventut de la Generalitat; Josep Oriol Pujol, director general de la Fundació Pere Tarrés; Noelia Izquierdo, regidora de Joventut a l’Ajuntament de Salou; i Julia Gómez, regidora de Serveis Educatius.

En els seus parlaments, l’alcalde ha fet referència al fet que Salou és una ciutat hospitalària i acollidora, on tothom hi és benvingut, i on aquesta trobada pot servir a la gent jove que hi participa com a vehicle per relacionar-se i establir nous lligams i punts de connexió. Granados, que ha agraït la col·laboració del Grup Esplai Salou, ha fet referència, també, als atractius turístics del municipi, una vila moderna, però amb una història mil·lenària, que és interessant de conèixer i gaudir.

Per la seva banda, Teresa Llorens, secretària d’Infància, Adolescència i Joventut de la Generalitat, ha destacat l’educació en valors que caracteritza la gent jove, i que es fa evident a través de les relacions personals i d’amistat que neixen i s'estableixen en el sí dels esplais catalans.

La presidenta del MCECC, Anna Grau, ha agraït la bona disposició de Salou i el seu Ajuntament, amb l’alcalde al capdavant, per tal d’acollir una trobada de gran envergadura com la d'aquest cap de setmana, amb gairebé un miler de joves, acompanyats de monitors i monitores, i amb uns equipaments molt preparats i de qualitat.

 

 

Galeria d'imatges

2.jpg
3.jpeg
6.jpeg
8.jpeg
10.jpeg
9.jpeg
5.jpeg

Document Actions