L’alcalde lliura una placa a Antonio Guiu de l’IES Jaume I
dimarts 03 juliol 2012
L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha lliurat una placa al professor que s’ha jubilat de l’IES Jaume I, Antonio Guiu, el qual ha estat vinculat a diversos centres educatius del municipi des del 1979. En un acte a alcaldia, junt amb la regidora d’Ensenyament, Julia Gómez, la directora de l’IES, Montse Vallès i altres professores relacionades amb el centre docent, el batlle ha agraït la feina desenvolupada al llarg de la seva trajectòria a Salou. “Ha fet una gran tasca en benefici de la comunitat que és de justícia agrair”, ha assenyalat l’alcalde.
Guiu, va arribar a Salou el 1977, i des del 79 va exercir com a mestre a Santa Maria del Mar d’on va ser director durant nou anys. Posteriorment, al 1997 va traslladar-se a l’IES Jaume I on va ser cap d’estudis i professor de Ciències Naturals. Aquest curs s’ha jubilat tot i que continuarà desenvolupant tasques de psicòleg al seu despatx particular.
L’alcalde també ha lliurat a la directora de l’IES una placa per a l’altre professor del centre que es jubila, Manuel Vives-Ferrándiz,el qual no ha pogut assistir al reconeixement.