Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L’Escola de Comerç de Costa de Salou ofereix un curs d’Alta Preparació per a Dependents

Comptarà amb vint places, serà de caràcter gratuït i està adreçat a persones a l’atur

dimecres 09 març 2011

L'Escola de Comerç de Costa de Salou (L’ECC), amb la seva vocació de promoure la revalorització del sector comercial i de serveis de costa, ha creat el Programa APD (Alta Preparació de Dependents), essent conscients del paper clau que desenvolupen les persones dedicades a l’atenció al públic dins el sector comercial turístic. En aquest sentit, aquest matí s’ha presentat el programa de formació intensiva i d’alta qualificació de perfils professionals de dependents especialitzats en el sector comercial i de serveis de costa, especialment destinat a persones amb necessitats de reinserció laboral. El regidor de Comerç, Pedro Lavilla, ha recordat que l’ECC porta un any i mig en funcionament fent una gran tasca, a més d’haver aconseguit, des del passat mes d’octubre la qualificació de centre vinculat a la URV, “el que el possibilita per desenvolupar una oferta formativa universitària en matèria de màsters, postgraus i cursos d’extensió universitària”.

El curs començarà el proper dilluns 14 de març i finalitzarà el 10 de juny, tindrà lloc a l’edifici Atenea (avinguda Pau Casals 14) i l’horari del curs serà de les 9 del matí a les 8 del  vespre. Així, al llarg dels 3 mesos de durada el curs consta de quatre fases de desenvolupament: selecció de precandidats, curs lectiu intensiu, curs pràctic intensiu, i avaluació continuada i final de capacitació personal. El responsable acadèmic de l’Escola, Sergi Albarrán, explicava que el programa està molt enfocat a aconseguir l’excel·lència en l’atenció al client i per això aprofundeix en  aspectes com els idiomes, el coaching personal, a més de pràctiques tutoriades.

Segons el director de l’escola, Jesús Mármol, el Programa APD és pioner a nivell estatal i llança a la seva primera convocatòria dins de l’àmbit territorial de la Costa Daurada, si bé està preparat per poder externalitzar-se, prèvia demanda, a qualsevol altra àrea comercial de costa del litoral mediterrani. El secretari de la CONFECOM de Tarragona, Agustí Figueras, també ha volgut donar suport al curs i a la tasca de l’ECC ja que “el formar bons dependents millora el comerç i també projecta una millor imatge de la ciutat”, ha dit.

A més, la roda de premsa ha servit per presentar la nova imatge corporativa de l’escola que forma part del pla estratègic de desenvolupament i expansió de l’entitat, d’acord amb la tendència corporativa de les escoles universitàries internacionals i que porta el segell de la companyia Inspira Publicitat, premi ESADE a la millor gestió de marca i premi Expansión a la millor web de responsabilitat corporativa del 2007.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges

DSCN9436.JPG
DSCN9436.JPG

Document Actions