Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

La Nit de l’Esport posa en valor la bona feina dels club i esportistes de Salou

S’ha reconegut la tasca de 32 entitats; a més de premiar esportistes individuals i els equips pels seus ascensos,i també s'han lliurat set mencions especials

divendres 22 novembre 2013

L'Ajuntament de Salou ha volgut dedicar avui un sincer homenatge a les entitats, clubs esportius i esportistes que al llarg de l'any 2012-2013 han estat mereixedors d'algun tipus de mèrit, classificació, campionat o fita remarcable. En un acte al TAS amb prop de 500 persones s'ha dut a terme una gala on els ritmes de la capoeira i la rítmica han posat notes de color. Abans del lliurament dels trofeus el regidor d'Esports, Felip Ortiz, ha pres la paraula per agrair la presència de tothom i molt especialment per “practicar esport ja que el vostre esforç i els vostres mèrits prestigien i projecten el bon nom de Salou”.

L'alcalde, Pere Granados, ha aprofitat la ocasió per felicitar els premiats i ha dit que “en aquesta festa ja us proposo que entre tots els que estem implicats d’una forma o altre amb l’esport salouenc, uns des del punt de vista de gestors municipals i d’altres des del punt de vista associatiu i formatiu, hem de consolidar i donar el màxim relleu a aquesta trobada, perquè el seu esperit, la cultura i la filosofia de l’esport, ens uneix a tots”. El batlle també ha volgut compartir amb els clubs, famílies i esportistes presents a la sala el fet que aquesta mateixa setmana s'hagi tancat un “gran acord i molt positiu per Salou vers la fiscalitat del CRT” amb la Generalitat de Catalunya “que ens permetrà -entre altres obres per import de 30 milions d'euros- el desviament del barranc de Barenys, i amb aquesta obra també aconseguirem que ben aviat sigui una realitat la nova ciutat esportiva a la zona del kàrting ja que els actuals equipaments esportius s'han quedat petits”, ha dit.

En el decurs de l'acte també ha pres la paraula la delegada territorial de l'Esport, Gemma Solé, la qual ha felicitat Salou per la iniciativa “ja que aquesta gala manifesta l'interès de l'Ajuntament per la pràctica esportiva” i ha recordat com “no fa gaire el municipi va rebre la certificació de turisme esportiu, en concret de futbol, però que té possibilitat de tenir-ne més en altres esports”. Solé, també ha aplaudit els “plans de futur, d'ampliar les instal·lacions i espais esportius. Això farà que Salou sigui un punt important de referència a nivell esportiu”.



Les entitats premiades i que han rebut un diploma han estat: l’Associació Ciclista Salou; Associació club vehicles clàssics de Salou; Associació esportiva escolar Elisabeth; Associació esportiva escolar Institut Jaume I; Associació esportiva Sincro Valfagó; Club atletisme Salou; Club bàsquet Salou; Club de futbol americà Almogàvers Salou; Club Deportivo de softbol los Titanic; Club escacs Salou; Club esportiu Budoshin Costa Daurada; Club Esportiu Evolution defensa personal; Club esquí Salou; Club excursionista Salouenc; Club handbol Salou; Club Natació Salou; Club Nàutic Salou; Club Patí Jove; Club Patí Salou; Club Petanca Salou; Club Salou Futbol Sala; Club Tennis Salou; Club tennis taula Salou; Club voleibol Salou; Escola Club escacs Salou; Escola futbol base Salou costa daurada; Futbol Sala Playas de Salou; Motor club Salou; Salauris FC; Salou Club Esportiu; Societat de pesca Esportiva Salou; Unión Deportiva Salou.

 

Pel que fa a l’apartat de reconeixements a aquells esportistes i clubs que han aconseguit un ascens o un campionat la temporada 2012-2013 en la categoria benjamins masculins: a l’esportista Uriel Luque del Club Natació Salou per haver-se proclamat Campió de Tarragona en relleus 4x25 mts; als Benjamins A de l’EFB Salou Costa Daurada pel seu ascens a preferent i el Benjamí B del mateix club per l’ascens a 1a divisió, a més de Pau Hernàndez, del Club Escola d'Escacs Salou per haver estat classificat en segona posició.

En la categoria benjamis femenins s’ha distingit la nedadora Sofia Ismert del Club Natació Salou com a campiona de Tarragona dels 25mts.esquena, lliures i relleus 4x25mts; així com també a Núria Saenz de Pablo de l’Associació esportiva Sincro Valfagó per haver assolit la medalla de plata al campionat de Catalunya de figures nivell 3; i la nedadora del mateix equip Nerea Royo per haver aconseguit també plata al campionat de Catalunya de figures nivell 1.

Més premiats en aquesta gala, en categoria Aleví masculí: han estat l’equip A de la UDSALOU els quals van pujar a la categoria de preferent; i l’aleví A de la E.F.B Salou Costa Daurada per haver-se proclamats Campió de Lliga i haver materialitzat l’ascens a 2ª divisió i en aleví femení Leyre Saldaña, tercera classificada al campionat d'escacs de Tarragona del Club d'Escola d'Escacs de Salou.

En infantil masculí s’han premiat els jugadors del Playas de Salou FS per haver-se proclamat campions comarcals i també als jugadors del Club Salou Futbol Sala per ser els Campions a 1ªDivisió.

En infantil femení els premiats han estat les jugadores del Club Vòlei Salou per haver guanyat la temporada 2012-2013 el campionat de 2ª Divisió i haver materialitzat un ascens a 1ªdivisió Catalana.

Per recollir les copes dels premiats en les categories de cadet masculí han passat els jugadors de la Unión Deportiva Salou, els quals han obtingut la 1era Classificació i l’Ascens a Preferent; mentre que el regatista del Club Nàutic Salou, Albert Carcellé, ha recollit la seva copa per la seva tercera posició al campionat d’Espanya Làser 4.7.

En cadet femení les set gimnastes del Salou Club esportiu de cadet base van guanyar el Campionat de Catalunya; Carla Munté del Club Nàutic de Salou va proclamar-se Subcampiona d´Espanya Optimist i la nedadora del Club Natació Salou, Judith Arenal, va guanyar el campionat de Tarragona de 100mts. esquena, lliures i relleus 4x100mts.

Per al llarg d’aquesta nit de l’Esport també s’han concedit altres distincions a tres esportistes individuals de la categoria Junior Masculí, tots tres del Club Nàutic de Salou: Borja Mas, Subcampió d´Espanya Laser STD; Alberto Guillén, Campió Catalunya Làser STD i Xavi Tous, tercer al Campionat de Catalunya Làser STD.

En categoria Júnior Femení s’han lliurat un trofeu col·lectiu als 10 jugadors que conformen el Club de Salou Futbol Sala, els quals han aconseguit fer-se amb el campionat de lliga territorial i dues copes més a les esportistes del Nàutic de Salou Beatriz Muro i Maria López per ser subcampiona d’Espanya Làser 4.7 i tercera classificada a la Copa d’Espanya de Làser radial, respectivament.

En categoria sènior, el lliurament de premis ha recaigut en quatre equips i dos jugadors: d’una banda el 1er equip del Club Escola Escacs per l’ascens a 1ª Provincial; el segon equip del mateix club per l’ascens de 3ª a 2ª Provincial, a més de ser campions de Tarragona per equips; Campions de Copa Tarragona, campions de Catalunya per equips i, finalment, campions de la Copa catalana; els 5 integrants del Club Tennis Taula per l’ascens de 2ª a 1ª Provincial i del Salauris FC per l’ascens a 3a catalana. En individuals han rebut la copa dos regatistes del Club Nàutic de Salou: Bosco Pujol com a Campió d’Espanya i Pep Nogués com a Subcampió d’Espanya Làser 4.7.

Les dues últimes categories, la de sènior femení i de veterans han premiat les deu jugadores que integren l’equip del Club de Salou de Futbol Sala pel seu ascens a primera divisió i les 11 jugadores del Playas de Salou per haver aconseguit el Campionat de 1ªDivisió i l’ascens a Divisió d’Honor. En veterans, l’Ajuntament ha volgut destacar la classificació a primera provincial de l’equip de la Unión Deportiva Salou.

 

La nit de l’esport ha conclòs amb les mencions especials als set següents esportistes: Armand Rubiño Oriol per la seva trajectòria com a jugador i posteriorment com a entrenador de handbol; la regatista Cristina Garcia Aguilar (7a classificada al Campionat del Món i Europeu de Làser 4.7); Francisco Javier Ballesta Jiménez (sis vegades campió d’Espanya per parelles de dards...); Gastón Cruz (Campió d’Espanya Juvenil Sub 18 làser...); l’IES Jaume I per la la incorporació al Projecte Educatiu del Centre dels Estudis Esportius de Vela i Salvament i Socorrisme, estudis de formació professional molt lligats a les necessitats formatives de l'entorn, comptant amb la col·laboració de l'Ajuntament, de la seva Regidoria d'Esports i del Club Nàutic de Salou; Ignasi López Carcaré (5è Classificat al Campionat del Món de Làser STD U21 Buenos Aires, Argentina...); Nilo Vidal Herrera (Medalla de bronze al campionat d’Europa d’esquaix sub-15 de Finlàndia 2012 i número 1 del rànquing català i espanyol en categoria sub-17...).

Galeria d'imatges

nit_esport_clubs.JPG
club_salou_fs.JPG
ue_salou.JPG
DSCN2580.JPG
efb_salou.JPG
nit_esport_clubs.JPG
efb_salou.JPG
DSCN2580.JPG
club_salou_fs.JPG
ue_salou.JPG

Document Actions