La UD Salou celebra l’històric ascens a Segona Catalana amb una rua pel centre de Salou
dissabte 16 maig 2026
La UD Salou ha celebrat aquest dissabte el seu històric ascens a Segona Catalana transformant el trenet turístic de Salou en una autèntica rua dels campions.
El vehicle, habitualment destinat a recórrer els punts més emblemàtics del municipi, s’ha convertit per unes hores en l’autobús festiu d’un equip que, després de quedar-se a les portes la temporada passada, ha aconseguit finalment el premi amb una jornada d’antelació.
Jugadors, tècnics, directius i aficionats han recorregut els principals carrers del municipi enmig d’una atmosfera d’eufòria i alegria contagiosa. Moltíssimes persones s’han aplegat al camp per sumar-se a una celebració tenyida de banderes del club i de Salou, mentre els càntics de “campeones, campeones” han ressonat constantment durant tot el trajecte.