Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

La UD Salou celebra l’històric ascens a Segona Catalana amb una rua pel centre de Salou

Prova
L'alcalde ha volgut celebrar l'ascens amb els jugadors

dissabte 16 maig 2026

La UD Salou ha celebrat aquest dissabte el seu històric ascens a Segona Catalana transformant el trenet turístic de Salou en una autèntica rua dels campions.
 
El vehicle, habitualment destinat a recórrer els punts més emblemàtics del municipi, s’ha convertit per unes hores en l’autobús festiu d’un equip que, després de quedar-se a les portes la temporada passada, ha aconseguit finalment el premi amb una jornada d’antelació.
 
Jugadors, tècnics, directius i aficionats han recorregut els principals carrers del municipi enmig d’una atmosfera d’eufòria i alegria contagiosa. Moltíssimes persones s’han aplegat al camp per sumar-se a una celebració tenyida de banderes del club i de Salou, mentre els càntics de “campeones, campeones” han ressonat constantment durant tot el trajecte.

La festa ha arribat poques hores després que l’equip tanqués la temporada amb una nova victòria al camp de la Unió Astorga (1-2), tot i que l’ascens i el lideratge ja eren matemàtics. La UE Salou acaba el campionat amb 69 punts i només cinc derrotes en 30 jornades, consolidant-se com el gran dominador del grup.

Planificant la plantilla

La imatge del trenet ple de samarretes, banderes i aficionats celebrant l’ascens ha simbolitzat la forta connexió entre el club i el municipi, una complicitat que tant el president de l’entitat, Juan Rabassó, com l’alcalde de Salou, Pere Granados, han volgut destacar durant la celebració.

Rabassó ha explicat que el club ja treballa en la planificació de la pròxima temporada davant l’exigència competitiva de la nova categoria. “Ara ja estem planificant la plantilla per a la pròxima temporada, perquè la Segona Catalana és una categoria molt exigent. El nostre objectiu és preparar un equip competitiu per afrontar aquesta nova etapa amb garanties”, ha afirmat.

El president també ha reconegut la responsabilitat que comporta liderar el club i s'ha mostrat “agraït, content i orgullós” pel moment que viu l’entitat.

Alegria col·lectiva

Per la seva banda, Pere Granados, que ha compartit la celebració amb la plantilla, el cos tècnic i l’afició, ha definit l’ascens com “una gran alegria col·lectiva per al club, per a l’esport local i per a tot Salou”.

L’alcalde ha remarcat que “aquesta fita és fruit del treball, la constància i la unió entre equip, afició i municipi”, i ha destacat que la UE Salou “ha sabut representar els valors de Salou dins i fora del terreny de joc”.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges

udSalou2.jpg

Document Actions