Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Les cales de Salou ja llueixen les noves senyalitzacions

S’ha dut a terme una intervenció integral per millorar la informació als banyistes, ampliable amb codis QR

dijous 22 agost 2013

Les cales de Salou tenen ja instal·lades les noves senyalitzacions verticals que amplien i detallen el conjunt de serveis que s’hi presten. Aquestes noves retolacions incorporen també la realitat augmentada, és a dir, tenen codis QR amb la finalitat de facilitar el màxim la informació, dirigida a la web www.visitsalou.es. Una altra de les novetats que es recullen en aquests nous tòtems és la d’ubicar la platja o cala al plànol del municipi per oferir, d’aquesta manera, una visió més global del punt on s’està dins el conjunt del litoral.

L’alcalde, Pere Granados, s’ha mostrat convençut que “els reconeixements que hem rebut i estem aconseguint a les platges es mantindran en el futur perquè per a nosaltres és un bé fonamental ja que és la principal motivació dels nostres turistes per seguir venint any rere any”.

En concret, les actuacions sobre cartells de serveis de platges s’han dut a terme a Cala Crancs, Cala Vinya, Cala Font, Platja Llarga, Cala Llenguadets. Ben properament es complementarà també informació de Platja Capellans, Platja de Llevant, Platja de Ponent.   “Aquest projecte és una mostra més del constant esforç que realitzem des de l’administració per continuar millorant i cuidant l’entorn així com mantenint el nivell de qualitat de les platges reconegudes per nombrosos organismes”, assegurava la regidora de Platges, Julia Gómez. Aquestes noves retolacions han suposat poc més de 4.600 euros d’inversió.

 

A més, aquest primer projecte de millora de la senyalització es completarà amb altres tòtems que explicaran els espais i paisatges que es poden descobrir caminant, des dels Pilons a la Platja Llarga, al camí de Ronda; entre ells les muralles de Casalot – Llatzeret. Aquestes muralles de caràcter defensiu constitueixen un Bé d’Interès Nacional.  També hi ha altres punts d’interès que quedaran senyalitzats com poden ser les restes dels nius de metralladores de la Punta del Po-roig  o les barques de pesca que encara s’hi conserven a l’antic moll de pescadors. Aquest projecte que s’executarà en breu preveu amb fons del Pla Fomit 2013 (el Fondo para la modernización de infraestructuras turísticas) depenent del Ministerio de industria, energía y turismo i tenen com a objecte continuar incrementant els serveis i la qualitat de les platges i el seu entorn.

Galeria d'imatges

turistes.JPG
DSCN1090_copia.jpg
DSCN1090_copia.jpg
turistes.JPG

Document Actions