Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà de Salou ha atès gairebé 10.000 persones en els seus primers 100 dies de vida

divendres 23 gener 2009

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà de Salou (OAC) ha atès un total de 9.360 persones durant els seus primers 100 dies d'existència. En concret, des del període comprès entre l'1 d'octubre de 2008 i el 15 de gener de 2009.

La majoria de les gestions ateses han estat relacionades amb el padró d'habitants, (sol·licituds d'altes, baixes, canvis de domicili, convivències, situació, històrics, gestió i lliurament de certificats i volants, etc.) i amb el registre d'entrada de documents.

Altres tasques que ha dut a terme l'OAC han estat: iniciar les peticions i renovacions de la Borsa de Treball, agafar les sol·licituds de participació en processos selectius (cobrament de taxa, comprovació de documentació, compulses, etc.), tramitar i facilitar la certificació de la signatura digital IdCat, col·laborar amb la Policia Nacional en la renovació del DNI, així com amb la Generalitat de Catalunya, en la tramitació de la T-MES del Transport del Camp de Tarragona.

Recordem que tal com va apuntar el regidor de Coordinació Institucional, Salvador Pellicé, el dia de la inauguració oficial d'aquest servei, ubicat a la planta baixa de l'Ajuntament de Salou, el passat 28 d'octubre, l'OAC va néixer amb la finalitat de 'facilitar i agilitar les relacions entre el consistori i els ciutadans, millorar la rapidesa i l'eficàcia dels processos i de les gestions i la qualitat de l'atenció al públic, amb la idea que el que s'han de moure són els papers i no els ciutadans'.

Des del mes d'octubre, doncs, va iniciar-se a la localitat un nou període en què el ciutadà té un ampli horari d'atenció de dilluns a dijous de 8.30 a 18 hores; i divendres i vigília de festius, de 8.30 a 14 hores) i diversos serveis centralitzats en una mateixa dependència on se'l rep i atén de forma personalitzada.

Ara l'objectiu és 'reduir el temps d'espera i anar incrementant progressivament les funcions de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà', ha explicat Pellicé, tot recomanant als salouencs que no es concentrin a l'OAC els dilluns al matí, sinó que aprofitin l'extens horari d'obertura de l'OAC i sobretot les tardes, per tal d'evitar cues.

Document Actions