Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Melendi actuarà a Salou per les Nits Daurades

El cantant, de gira amb el seu nou treball 'Lágrimas desordenadas', passarà per la capital de la Costa Daurada el 16 d’agost

dijous 09 maig 2013

Després de vendre més de 1.200.000 còpies dels seus cinc treballs, i portar els seus concerts a més d’un milió de persones a tot Espanya i Llatinoamèrica, Melendi  presentarà a Salou el proper 16 d’agost, un nou treball ‘Lágrimas desordenadas’ que ha composat íntegrament i on mostra un nou camí en la seva carrera. Conjuntament amb el seu continu treball al costat de la Asociación Española contra el Càncer o Save The Children, per exemple, més la seva participació al programa de TV, La Voz, no pot estar més en pau amb ell mateix. En el marc de les Nits Daurades l’artista asturià presentarà el seu sisè àlbum d’estudi després de l’aclama’t “Volvamos a empezar”. Una reivindicació de la seva essència, a la qual Melendi afegeix l’experiència d’un artista amb una llarga carrera plena d’èxits, que l’han convertit en un dels intèrprets i compositors més importants del país. La regidora de l’àrea, Mª José Rodríguez, ha assegurat que “estem treballant en la confecció d’una bona programació d’estiu i de Nits Daurades per tal de mantenir les expectatives culturals en temporada alta i oferir qualitat als nostres veïns i visitants”.

Com a carta de presentació el seu nou single, 'Lágrimas desordenadas', una cançó que dóna títol al disc, amb una gran lletra, en què recupera els cors, i amb un so al més pur estil Melendi.

El concert tindrà lloc al Camp de Futbol Municipal de Salou del 16 d’agost de 2013 a les 22.00 hores. El preu de l’entrada anticipada en zona general serà de 27 euros i el preu de l’entrada anticipada en zona premiun serà de 42 euros.

Les entrades es posaran a la venda ben properament a la regidoria de Cultura i també a través de ticketmaster.

Galeria d'imatges

lagrimas.jpg
lagrimas.jpg

Document Actions