Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Nova acció promocional de Salou com a destinació de turisme familiar

La fira Bebés & Mamas de Madrid, una oportunitat per al mercat objectiu del municipi

dijous 25 novembre 2010

El Patronat de Turisme de Salou ha participat aquest passat cap de setmana a la desena edició del Salón Bebés&Mamás a Madrid, dins el marc d’accions de promoció de les Destinacions de Turisme Familiar (DTF).  El Patronat de Turisme del municipi ha assistit com a co-expositor dins l’estand de l’Agència Catalana de Turisme, amb els representants de les altres dues destinacions certificades de la Costa Daurada -Cambrils i Calafell- i també amb les de la Costa Brava, i les de la costa de Barcelona-Maresme.
L’objectiu de la fira és el de promocionar el reconeixement a les zones turístiques i als establiments que ofereixen recursos i serveis de qualitat especialment per a famílies. De fet, Salou des del 2003 que està certificada com a DTF amb prop d’un 30% de la seva oferta local amb el distintiu de turisme familiar.
La Fira Bebés & Mamas “és prioritària per a nosaltres perquè el públic i el segment al que ens adrecem és el nostre client potencial i des de fa molts anys que hi som presents”, ha comentat el regidor de Turisme, Alberto del Hierro.  Aquesta fira recull les darreres novetats en tots els àmbits relacionats amb la maternitat, la infància i les noves famílies. Combina zones explicatives amb diferents àrees de serveis i, pels quasi 80 expositors, representa una oportunitat per contactar amb un públic objectiu, conèixer les seves preferències i atendre les possibles consultes.
Cal recordar que pel que fa a sectors, Salou disposa de 26 establiments d’allotjament certificats el que suposa un 30% del total de la oferta d’allotjament al municipi; en restauració, hi ha 20 restaurants certificats, amb un 15% del total de la oferta de restauració del municipi; mentre que en l’apartat ‘altres empreses’ hi ha 16 bars i cafeteries, 1 supermercat, 2 establiments de lloguer de cotxes, 100 comerços i 4 entitats culturals certificats, que situen el total d’altres empreses en un 28% del total de l’oferta.

Galeria d'imatges

BBMM_nov2010_012.jpg

Document Actions