NOVA EXPOSICIÓ A LA TORRE VELLA
dijous 12 juliol 2007
El proper dissabte dia 14 de juliol, a les 20h, l'artista Joan Casals, inaugura una exposició de la seva obra a la Torre Vella de Salou. Es tracta d'una àmplia mostra en la qual s'inclouen, en la seva major part, les peces que configuren el seu darrer treball. Un treball molt acurat -tal com ens té acostumat aquest artista- i que ell a titulat genèricament Dipòsits de la memòria, 'entre el desig i la consciència'. A part de l'obra pictòrica, s'exhibeix també una instal·lació que complementa i enriqueix aquesta visió de Joan Casals en torn al símbol del laberint, con un element sempre present i enigmàtic de la seva obra.
Aquesta interessant mostra es podrà visitar diàriament, de 19 a 22 hores, tots els dies de la setmana i fins el 12 del proper mes d'agost.
Aquesta interessant mostra es podrà visitar diàriament, de 19 a 22 hores, tots els dies de la setmana i fins el 12 del proper mes d'agost.