L'alcalde de Salou defensa un servei de taxi de qualitat
dilluns 27 gener 2025
L'Associació de Taxis de Salou s'ha reunit en assemblea aquest matí a la Sala Costa Daurada del TAS. L'alcalde de Salou, Pere Granados, acompanyat del regidor de mobilitat Urbana, Sebastià Domínguez i el cap de la Policia Local, José Luis Gargallo, ha posat en valor el servei públic essencial que ofereix el sector del taxi.
"El taxi és una peça clau per garantir la mobilitat tant dels residents com dels turistes. El seu paper és fonamental per mantenir un servei de qualitat i una experiència satisfactòria per a tothom que visita la nostra ciutat", ha subratllat Granados.
L'alcalde també ha destacat les mesures implementades pel govern municipal per reforçar el servei de taxi, com l'atorgament de 47 noves llicències en les properes setmanes, de les quals 6 estan reservades al transport adaptat per a persones amb mobilitat reduïda.
Pere Granados ha reafirmat el compromís del govern municipal amb el sector, assegurant que "sempre ens tindreu a la vostra disposició", i ha fet una crida a continuar treballant conjuntament: "És constructiu i necessari que anem de la mà per continuar millorant i adaptant el servei a les necessitats del dia a dia, tenint en compte les característiques del municipi", i la desestacionalització.
L'Ajuntament ha reiterat la seva voluntat de continuar impulsant accions que garanteixin un servei de taxi modern, accessible i de qualitat.