PortAventura s'incorpora a l'acció de promoció conjunta que duen a terme els Patronats de Turisme de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca-La Pineda Platj
divendres 23 gener 2009
L'acció de promoció turística conjunta va a més. Tal com s'ha anunciat aquesta setmana, PortAventura s'incorpora enguany al grup format pels Patronats de Turisme de Cambrils, Reus, Salou i Vila-seca-La Pineda Platja.
Aquesta decisió ve determinada pels següents objectius:
- oferir una imatge i una oferta més forta al mercat
- sumar esforços
- poder parlar d'una oferta turística única al país amb la suma de l'oferta dels municipis turístics amb l'oferta del resort d'oci més important d'Europa.
L'element més evident en el qual veurem aquest pas endavant és en el nou logotip conjunt (una nova imatge de marca); i en l'estand de FITUR (la fira internacional de turisme que se celebrarà la setmana que ve a Madrid), que es convertirà en un espai per a cinc.
Al llarg de l'any, a més, presentaran de forma conjunta la seva oferta en altres fires turístiques, crearan material promocional conjunt (per exemple, un fulletó de captació, una nova guia d'allotjament conjunta; merxandatge), potenciaran el portal web conjunt, crearan una campanya publicitària conjunta, etc. El pressupost de les accions que duran a terme tots plegats serà de 200.000 euros.
La formalització d'aquesta novetat està prevista al propi estand de FITUR el dimecres 28 de gener amb la signatura d'un conveni per part dels representants dels municipis i de PortAventura.
Aquesta decisió ve determinada pels següents objectius:
- oferir una imatge i una oferta més forta al mercat
- sumar esforços
- poder parlar d'una oferta turística única al país amb la suma de l'oferta dels municipis turístics amb l'oferta del resort d'oci més important d'Europa.
L'element més evident en el qual veurem aquest pas endavant és en el nou logotip conjunt (una nova imatge de marca); i en l'estand de FITUR (la fira internacional de turisme que se celebrarà la setmana que ve a Madrid), que es convertirà en un espai per a cinc.
Al llarg de l'any, a més, presentaran de forma conjunta la seva oferta en altres fires turístiques, crearan material promocional conjunt (per exemple, un fulletó de captació, una nova guia d'allotjament conjunta; merxandatge), potenciaran el portal web conjunt, crearan una campanya publicitària conjunta, etc. El pressupost de les accions que duran a terme tots plegats serà de 200.000 euros.
La formalització d'aquesta novetat està prevista al propi estand de FITUR el dimecres 28 de gener amb la signatura d'un conveni per part dels representants dels municipis i de PortAventura.