S’obre el termini per sol·licitar la renovació del DNI a l’Ajuntament de Salou
dimarts 03 gener 2017
Ja es pot demanar una cita online a traves de l’oficina virtual
Els veïns de Salou que desitgin renovar o tramitar per primera vegada el seu Document Nacional d’Identitat (DNI) poden fer-ho a les dependències de l’Ajuntament, sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi. Ja s’ha obert una llista per efectuar la renovació del document de cara al mes de gener, concretament el dia 9 de gener per expedir-lo i el dia 11 de gener per recollir-lo i activar-lo.
Per beneficiar-se d’aquest servei, és necessari reservar prèviament hora online a través de l’Oficina Virtual http://www.ov.salou.cat/SIAC/info.aspx?info=citaprevia.
El personal del servei informarà detingudament de la documentació que han d’aportar i del dia i hora assignats per a la tramitació ja que un equip mòbil de la Policia Nacional es desplaçarà a Salou per facilitar-ne la gestió als ciutadans.