Sabor Salou tanca les seves portes amb èxit de visitants tot i el mal temps
diumenge 17 març 2013
I aquesta és una dada molt significativa donat que reafirma el fet que ‘Sabor Salou’ s’ha consolidat com a esdeveniment gastronòmic de referència. Més encara tenint en compte l’èxit d’aquesta tercera edició, tot i que no sempre el bon temps ha acompanyat al llarg dels tres dies d’esdeveniment. El fet doncs que milers de persones hagin decidit visitar la fira, participar en les activitats programades i adquirir el pack degustació fa que ‘Sabor Salou’ sigui una trobada anual de referència que ajuda a desestacionalitzar la temporada turística.
Un altre fet significatiu és que la fira ha comptat amb molts visitants de poblacions de Ponent així com d’Aragó, Navarra i País Basc amb segones residències a la Costa Daurada que aprofiten aquests tres dies per visitar Salou, a més del gran volum de visitants provinents del Camp de Tarragona, Terres de l’Ebre i l’àrea metropolitana de Barcelona.
L’alcalde de Salou, Pere Granados, ha manifestat la seva satisfacció per l’èxit assolit: "creiem que aquesta tercera edició consolida la fira i s'ha convertit en un punt de trobada important del sector. Tot i que el temps no ha acompanyat sí que hem constatat que molta gent ja coneixia la fira i el producte...per tant s'ha aconseguit l'objectiu marcat".‘Sabor Salou’ ha comptat amb San Miguel i la Vinícola de Nulles com a patrocinadors i amb Coca-Cola com a col·laborador.
Sortejos i concurs Instagram
En els propers dies, l’Ajuntament de Salou, conjuntament amb la direcció tècnica de l’esdeveniment, donarà a conèixer el guanyador del lot de productes ‘Sabor Salou’ entre totes les butlletes recollides al llarg dels tres dies.
A mes, està previst també que en els propers dies es doni a conèixer el veredicte del guanyador/a referent al concurs Instagram posat en marxa en referència a aquest esdeveniment. Els visitants a Sabor Salou només havien de realitzar una fotografia en el marc d’aquesta fira, del 15 al 17 de març de 2013 i etiquetar-la a la plataforma Instagram amb el hashtag #saborsalou.
Tota questa informació es podrà consultar en els propers dies a la web www.saborsalou.com així com als nostres perfils Facebook i Twitter.