Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou acull el 5è sopar solidari de l'Hotel Olympus en suport a la Fundació ESI

Prova
L'alcalde entre amb els premiats de la nit solidària celebrada a l'Hotel Olympus

divendres 03 octubre 2025

L’Hotel Olympus Palace de Salou ha celebrat el seu cinquè sopar solidari, enguany al rooftop SUMMIT, destinant la recaptació a la Fundació Esport Solidari Internacional (ESI), presidida per Josep Maldonado. L’entitat treballa per promoure l’activitat física entre infants i joves com a eina de creixement personal, social i de valors.

L’acte va reunir més de 300 persones en un sopar-còctel ple de compromís i solidaritat. En nom de la propietat de l’hotel, Gil Cristià va agrair l’assistència massiva, destacant que “aquesta resposta tan nombrosa demostra que sou persones solidàries i compromeses amb causes que realment transformen vides”.

Per la seva banda, el president de l’ESI, Josep Maldonado, va remarcar l’essència i els valors de la fundació, dedicada a donar suport a infants i joves necessitats a través de l’esport i l’educació: “Tota col·laboració és poca per ajudar els qui més ho necessiten a l’Àfrica, una de les meves grans passions”.

Granados sobre Maldonado: És una persona que estima Salou com si fos casa seva, no només ara, sinó també en moments difícils. Gràcies, Josep, per aquesta tasca solidària i per portar el nom de Salou associat al teu compromís

L’alcalde de Salou, Pere Granados, va donar la benvinguda als assistents i va subratllar que “Salou és una ciutat acollidora i solidària, que viu una gran transformació i que s’implica socialment”.

També va felicitar Gil Cristià i el seu equip “per aquesta vocació solidària, més enllà de la mateixa activitat empresarial. Aquest rooftop és un exemple de qualitat i de transformació que projecta Salou com a referent al territori”.

Granados va posar en valor la transformació del municipi en àmbits com la gastronomia, la recuperació del patrimoni natural —amb més de 790.000 persones que han recorregut el Camí de Costa en només tres mesos— i el foment de l’esport, tant en el seu vessant bàsic com turístic: “Salou ha de ser un municipi solidari i sostenible, des del punt de vista econòmic i social. I per això treballem la desestacionalització”.

Granados va posar en valor la transformació del municipi en àmbits com la gastronomia, la recuperació del patrimoni natural —amb més de 790.000 persones que han recorregut el Camí de Costa en només tres mesos

Finalment, l’alcalde va dedicar unes paraules personals al seu amic Josep Maldonado: “És una persona que estima Salou com si fos casa seva, no només ara, sinó també en moments difícils. Gràcies, Josep, per aquesta tasca solidària i per portar el nom de Salou associat al teu compromís”.

La vetllada es va tancar amb l’actuació musical de Pep Sala i l’humor de ReEugenio, que van aportar el toc lúdic i cultural a una nit marcada per la solidaritat.

Galeria d'imatges

esi1.jpg
esi3.jpg
esi2.jpg
esi4.jpg

Document Actions