Salou busca reforçar la presència al mercat rus
dijous 30 abril 2009
El Patronat Municipal de Turisme de Salou ha estat present del 20 al 24 d'abril en un workshop a Rússia coorganitzat pel Patronat de Turisme de Barcelona i Turisme de Catalunya. Durant aquests dies s'ha treballat en dos fronts, per una banda a Moscou i de l'altra a Sant Petesburg buscant complicitats d'empreses turoperadores i d'agents de viatge russos de primer ordre, molts d'ells, com Natalie Tours o Neva, que ja treballen amb el municipi.
Actualment, el mercat rus suposa per a Salou un 6% dels turistes del municipi, la sisena potencia turística internacional però amb un clar creixement en els darrers quatre anys. A Moscou van assistir-hi una seixantena d'empreses i agents de viatge del país, mentre que a Sant Petesburg van acudir-hi uns quaranta més.
Des del Patronat Municipal de Turisme de Salou s'ha constatat 'l'interès en treballar amb el municipi', com explicava el gerent, Juanma Alonso i en iniciar-ne contactes que podrien donar els seus fruits properament; així com un 'alt grau de coneixement de la zona'.
L'interès del mercat rus se centra en el turisme de sol i platja, però també en la visita al parc temàtic PortAventura i en l'oferta complementària de cultura i oci de la zona.
Des del Patronat de Turisme també s'assenyala que l'expedició del multivisat permetrà al visitant allargar la seva estada o bé realitzar-ne d'altres amb més freqüència sense tornar a tramitar-ne la documentació.
Actualment, el mercat rus suposa per a Salou un 6% dels turistes del municipi, la sisena potencia turística internacional però amb un clar creixement en els darrers quatre anys. A Moscou van assistir-hi una seixantena d'empreses i agents de viatge del país, mentre que a Sant Petesburg van acudir-hi uns quaranta més.
Des del Patronat Municipal de Turisme de Salou s'ha constatat 'l'interès en treballar amb el municipi', com explicava el gerent, Juanma Alonso i en iniciar-ne contactes que podrien donar els seus fruits properament; així com un 'alt grau de coneixement de la zona'.
L'interès del mercat rus se centra en el turisme de sol i platja, però també en la visita al parc temàtic PortAventura i en l'oferta complementària de cultura i oci de la zona.
Des del Patronat de Turisme també s'assenyala que l'expedició del multivisat permetrà al visitant allargar la seva estada o bé realitzar-ne d'altres amb més freqüència sense tornar a tramitar-ne la documentació.