Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou dóna la benvinguda als 250 assistents a una jornada de networking turístic

dimecres 25 març 2015

El regidor de Turisme, Benet Presas, ha destacat en l’acte inaugural que “Salou i la Costa Daurada aposten per la innovació, la diversificació i la inversió pública i privada amb grans projectes de futur com BCN World, Ferrari Land i el desenvolupament de PortAventura, que enriquiran i rejoveniran el nostre cicle de vida”

 

La sala Europa del TAS acull al llarg del dia d’avui una jornada de networking turístic en la que una vintena de ponents parlaran dels nous corrents i de la innovació al voltant del sector turístic. Al meeting es debatrà amb els assistents sobre els reptes futurs i oportunitats turístiques de la zona del Sud de Catalunya. El regidor de Turisme, Benet Presas, ha donat avui la benvinguda als assistents, acompanyat pel Director General Comercial del Grupo Godó, Pere Guardiola i del gerent del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Octavi Bono.

Presas ha volgut excusar en primer lloc la presència de l’alcalde de Salou en la obertura institucional pels tres dies de dol oficial decretat en record de les víctimes del sinistre aeri d’ahir als Alps; a més també han anul·lat la seva assistència a l’esdeveniment la directora general de Turisme, Marian Muro i el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig. En l’acte, també s’ha guardat un minut de silenci.

El regidor de Turisme ha assegurat davant els assistents que “si no volem perdre quota de mercat davant els competidors i mantenir la nostra avantatge competitiva en el mercat turístic internacional, és necessària la creació de marques per potenciar sistemes i estratègies de promoció i comercialització conjuntes, recolzant-nos en elements que ens uneixen”.  Presas ha explicat que cal fer “esforços més territorials i locals per posicionar les nostres destinacions (com Salou i la Costa Daurada) com a grans atractius que ens diferencien de la resta, amb una gran capacitat de captació per haver creat un producte turístic l'oferta es basa en l'especialització, la qualitat dels serveis i la diversitat d'experiències de vacances d'acord amb els nous hàbits i tendències de consum turístic”. En el seu discurs de benvinguda també s’ha referit a que “cal impulsar la cooperació per consolidar el nostre lideratge com a regió mediterrània i d'aquesta manera ampliar la quota de mercat turístic” i  ha afegit que “els reptes i les oportunitats varien segons les destinacions i el seu grau de desenvolupament o de posicionament; de manera que les prioritats públiques i les iniciatives locals hauran de respondre a les necessitats específiques si volem i pretenem la major competitivitat de la nostra destinació, que evidentment suma com a valor afegit a la marca global. Per això, Salou i la Costa Daurada aposten per la innovació, la diversificació i la inversió pública i privada amb grans projectes de futur com BCN World, Ferrari Land i el desenvolupament de PortAventura, que enriquiran i rejoveniran el nostre cicle de vida com un dels més grans destinacions turístiques d'Espanya, de Catalunya, i de l'arc mediterrani”.

Aquesta primera edició del Mediterranean Tourism Meeting, organitzat de forma conjunta per La Vanguardia i l’Open Energy Institute (OEI) i amb el suport de l’Ajuntament de Salou, ha  comptat amb més de 250 assistents provinents del sector turístic.

Galeria d'imatges

benet.jpg
benet.JPG

Document Actions