Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou es presenta com a pol d'atracció turística a la World Travel Market de Londres

dijous 09 novembre 2023

L'alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, ha mantingut una intensa agenda de contactes a la World Travel Market (WTM) de Londres, un dels esdeveniments més destacats a nivell mundial en el sector turístic. En aquesta edició, Pere Granados ha aprofitat per reunir-se amb nombrosos empresaris i agents turístics, tant locals com internacionals, per a potenciar i promoure els atractius de la capital de la Costa Daurada.

A l'estand de Salou, que compartia espai amb el de Catalunya, s'hi han acostat periodistes britànics, operadors del Regne Unit, i altres professionals del turisme que buscaven profunditzar en el coneixement sobre el que Salou pot oferir com a destinació turística més enllà del sol i platja. La interacció ha estat fructífera, amb un especial interès en l'àmplia oferta de la localitat, que inclou des de la gastronomia fins al patrimoni natural, activitats esportives, cultura, oci i shopping. 

En una mostra d'aliances estratègiques, l'alcalde Granados també va presidir una reunió de l'Aliança de Municipis Turístics d'Espanya (AMT) amb Rosana Murillo, la secretaria d'estat de Turisme. A més, ha tingut l'oportunitat de trobar-se amb Manuel Butler, el director general de Turespaña al Regne Unit, amb qui ha analitzat i compartit perspectives turístiques i de promoció conjunta.

Per l'estant de Salou s'hi han acostat periodistes britànics, operadors del Regne Unit, i altres professionals del turisme que buscaven profunditzar en el coneixement sobre el que la capital de la Costa Daurada pot oferir com a destinació turística més enllà del sol i platja

La presència de Salou a la WTM de Londres ha estat valorada molt positivament per l'alcalde, especialment tenint en compte l'increment sostingut del mercat turístic britànic i les expectatives d'una pròxima temporada turística molt exitosa. Granados ha destacat que els contactes realitzats durant l'esdeveniment són claus per a futures col·laboracions i per a la promoció de la diversificada oferta turística de Salou, pensant sempre en la desestacionalització de la temporada.

A més de les tradicionals propostes de sol i platja, cultura i patrimoni natural, Salou aposta també per una oferta enogastronòmica, destacant els vins amb denominació d'origen de la regió, com a part de la seva estratègia per a la territorialització.  Això demostra l'interès de l'administració per diversificar i enriquir l'experiència dels visitants, alhora que s'impulsa el desenvolupament econòmic local.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg
16.jpg
17.jpg
18.jpg
19.jpg
20.jpg
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg
26.jpg
27.jpg
28.jpg
29.jpg
31.jpg
32.jpg
33.jpg
34.jpg
36.jpg
37.jpg
38.jpg
39.jpg
40.jpg
41.jpg
42.jpg
43.jpg
44.jpg
45.jpg
46.jpg
47.jpg
49.jpg
50.jpg
51.jpg
52.jpg
53.jpg
54.jpg
55.jpg
56.jpg
57.jpg
988453d9-3fa8-4f27-aca2-480777cb1466.jpg
70610463-6f25-4676-85d3-a86787047c43.jpg
ambaixador.jpg
AMT.jpg
AMT2.jpg
catalynta.jpg
coia.jpg
empresaris.jpg
f9227185-bea0-4f72-b4f1-6675d812a774.jpg
ministre.jpg
secret.jpg
secretESt.jpg
turispaña.jpg

Document Actions