Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou es promociona al mercat italià

dijous 28 febrer 2008

El Patronat de Turisme de Salou ha desenvolupat una intensa tasca promocional al mercat italià durant l'assistència a la Fira BIT que s'ha desenvolupat a la ciutat de Milà durant la passada setmana. Aquesta té una doble vessant: els dos primers dies s'enfoca al públic professional; i el cap de setmana, al públic final.

Durant el transcurs d'aquesta fira, la representació de Salou, encapçalada pel regidor de Turisme de Salou, Marc Montagut; i pel director del Patronat de Turisme, Joan M. Alonso, ha mantingut diferents entrevistes tant amb portaveus de TourEspanya, com de Turisme de Catalunya, com de diferents empreses italianes interessades en la comercialització de la destinació.

Com a elements a tenir en compte per atreure aquest mercat, es fa necessari desenvolupar una important promoció de les novetats del producte, atès que molts comentaris feien pensar en un coneixement antic del producte. Així, durant el proper trimestre, de la mà de Turisme de Catalunya, es desenvoluparan tres work-shops en diferents ciutats italianes amb l'objectiu de millorar el coneixement del nostre producte entre els touroperadors.

El mercat italià presenta un excel·lent comportament pel que fa a les destinacions de sol i platja i, en aquest sentit, cal estacar que Catalunya és la seva principal destinació a Espanya. Més en concret, a la nostra costa el volum de visitants és encara petit, però la ciutat és coneguda i els operadors creuen que amb un esforç per presentar les novetats es pot recuperar quota de mercat.

Document Actions