Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou intensifica els contactes a la fira de Londres WTM de cara a la propera temporada turística

Les reunions entre el municipi i els principals TTOO, agents de viatges i línies aèries, entre d’altres, s’aniran succeint al llarg dels propers dies

dilluns 04 novembre 2013

Salou es promociona des d’avui i fins dijous a la fira World Travel Market de Londres un punt de trobada cabdal pel sector del turisme i per a la promoció estratègica de la capital de la Costa Daurada com a punt d’atracció indiscutible de visitants del Regne Unit. Avui mateix, la delegació del Patronat Municipal de Turisme, encapçalada per l’alcalde Pere Granados i el regidor de l’àrea, Benet Presas ja han mantingut diversos contactes i reunions amb importants operadors, agents de viatges i línies aèries per tal d’arribar a acords que proporcionin noves oportunitats de negoci a les empreses del sector turístic local. En aquest sentit,  avui s’han dut a terme contactes amb la companyia de vols de baix cost Jet2Holidays i també companyia de turoperació, la qual té previst incrementar ostensiblement el nombre de vols a Reus i Barcelona de cara a la propera temporada des de Glasgow i Leeds. “Són noves oportunitats per al nostre municipi. Triplicaran la seva oferta de places de cara al proper 2014, el que suposarà 25.000 turistes britànics més que vindran a la Costa Daurada i nosaltres com a destinació consolidada hi volem tenir un paper referent”, ha assegurat l’alcalde després d’entrevistar-se amb Ricard Querol, analista d’organitzacions d’aeroports i turisme de Jet2.

A més, avui també s’han mantingut contactes amb el TTOO irlandès Bugdet Travel amb qui fa anys que hi ha contactes amb el municipi per crear fluxos turístics i “amb qui estem estudiant noves vies de col·laboració per incrementar la presència d’aquest mercat on Salou hi manté el lideratge com a destinació preferent”, ha explicat el regidor de Turisme Benet Presas. Les trobades d’aquest primer dia han continuat també amb Odeon Tours a través del director de producte de Coral, Onur Sonnur, amb qui s’han iniciat contacte per tractar d’accions en un futur.

La presència de  Salou a la World Travel Market forma part de l’estratègia de promoció al Regne Unit un mercat madur que des del 2011 creix en nombre de turistes i despesa turística. Cal recordar que la 34a edició de la World Travel Market WTM una de les fires turístiques més importants del món que se celebra del 4 al 7 de novembre a Londres i on Salou hi participa a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme (ACT).

Entre els mesos de gener i setembre de 2013 han arribat a Catalunya 14 milions de turistes britànics, segons l’ACT, aquest xifra suposa un 4,1 més que en el mateix període de l’any anterior. Concretament a Salou aquest mercat suposa un 19% dels visitants que rebem; el primer mercat estranger seguit del rus (17%). Es tracta d’un mercat en creixement  tant pel que fa a nombre de turistes com pel que fa a la despesa.

Galeria d'imatges

la_foto.JPG
la_foto.JPG

Document Actions