Salou obre mercat familiar i de ‘sol i platja’ a Polònia
dilluns 21 octubre 2013
Del 17 al 19 d’octubre el Patronat Municipal de Turisme de Salou ha dut a terme una campanya de promoció turística a través d’una acció a la fira internacional de Poznan. Aquesta mostra, de caràcter professional té una elevada participació i presencia d’agències de viatges i T.T.O.O. de renom de Polònia, com ITAKA; el qual ja ha portat aquest estiu alguns milers de polonesos a Salou. “La visita dels turistes polonesos a la nostra destinació és molt positiva per nosaltres, en tant que suposa una diversificació de mercats emissors. Es pot dir que aquest mercat emergent ja està operant amb Salou i sabem que la nostra destinació encaixa amb allò que busquen per a les vacances i on la marca PortAventura està ben reconeguda”, ha explicat el regidor de Turisme, Benet Presas.
Aquesta presència dins el saló internacional de turisme de Polònia també serveix per donar suport als empresaris i hotelers de Salou que hi aposten així com també als receptius NT Incoming i Serhs, que cada any hi estan presents.
El turista polonès es caracteritza per un poder adquisitiu mitjà-alt, amb edats entre els 25 i 50 anys i que en un 75% trien els hotels per a les seves vacances. Es decanten més preferentment, en un 80% segons els estudis d’opinió, per una destinació de sol i platja però actiu, oci, esports nàutics, etc .... “Es tracta d’un mercat d’uns 40 milions de persones, on no hi ha crisis; un client que, a més, està apostant per les vacances i que va en augment, en part, motivat perquè cada vegada hi ha més vols des de diferents aeroports de Polònia vers la zona. Creiem que aquesta tendència es mantindrà en els propers anys, tot i que cal tenir en compte que, tot i aquest creixement tan significatiu, el percentatge de turistes polonesos a les nostres terres segueix sent baix “, ha explicat el regidor.
Enguany Salou ha tornat a la fira de la mà de Turespaña, com a fira professional els primers dies i oberta al públic durant el cap de setmana.