Salou obrirà nous mercats turístics a Irlanda del Nord
dimarts 05 novembre 2013
Salou pretén seguir endavant amb el posicionament turístic del municipi com a marca líder de la Costa Daurada i de Catalunya pel que fa al sol i platja i al turisme familiar, i estarà present per primer cop a la Holiday World Show de Belfast; la fira turística més important d’Irlanda del Nord que se celebrarà del 17 al 19 de gener de 2014. Avui, durant una reunió en el marc de la fira World Travel Market (WTM) amb l’oficina de Turespaña (OET) de Londres s’ha tancat aquest acord de col·laboració conjunt entre Patronat de Turisme de Salou i l’Instituto de Turismo de España. “Entenem que és una gran oportunitat per Salou per seguir captant el mercat eminentment familiar que busca sol i platja i vacances amb activitats com les que podem oferir a Salou amb PortAventura com a atractiu complementari”, ha apuntat l’alcalde Pere Granados, el qual ha compartit reunió amb el regidor de Turisme, Benet Presas, i altres responsables del Patronat de Turisme, també presents a la trobada.
Aquesta acció de promoció de Salou que es durà a terme amb turoperadors i agents de viatges, i de la que se n’aniran concretant els detalls en les properes setmanes, “pot aportar a Salou uns bons fluxes comercials ja que no oblidem que hi ha un vol directe Belfast-Reus per part de l’operador de la companyia Jet2 que fa molt fluït el viatge de les famílies i que per tant trenca un dels principals handicaps a l’hora de viatjar en família”, ha assegurat el regidor Benet Presas.
En la reunió d’avui a l’estand de l’Agència Catalana de Turisme - on Salou hi està present- s’ha mantingut la reunió amb els responsables de la Oficina Española de Turismo de Londres que han assegut en una mateixa taula al director i la sotsdirectora de l'OET , Enrique Ruiz de Lera i Nuria Guzman, respectivament i el Responsable de Promoció, Agustín Garcia.
Cal recordar que el sector de la turoperació irlandesa valora molt positivament l’especialització de Salou com a destinació de turisme familiar, donat que Irlanda és un mercat amb un perfil familiar molt marcat. L’ocupació del turisme irlandès durant de gener fins a octubre de 2013 ha representat un total del 3% del visitants estrangers a Salou ocupant la quarta posició entre els mercats emissors i en uns moments on el consumidor britànic té un bon posicionament vers els mercats de sol i platja.