Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou presenta el seu potencial turístic a Berlin, fixant-se en la desestacionalització

dimecres 06 març 2024

Salou és una de les destinacions turístiques que presenta els seus potencials i productes en la Fira Internacional de Turisme de Berlín, en el pavelló de Catalunya.

En el transcurs del primer dia d'aquesta cita, que reuneix representants de més de 170 països, L'alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, s'ha desplaçat a la capital alemanya, on ha mantingut importants reunions de treball amb els principals operadors turístics i responsables del sector. Destacant-se especialment una fructífera trobada amb l'Associació de Municipis Turístics (AMT) i el ministre de Turisme, Jordi Hereu. També ha participat en diferents actes, entre ells, el lliurament de premis organitzat per Turespaña, presidit per la secretària d'Estat de Turisme, Rosana Murillo. 

Els visitants alemanys que ja van visitar Salou valoren positivament les experiències viscudes en el municipi 

Les reunions i els contactes mantinguts durant aquest esdeveniment han reflectit l'opinió unànime dels interlocutors, destacant la fortalesa de Salou com a destinació turística. A més, han elogiat la qualitat i l'atractiu dels productes oferts, sobretot fora de la temporada.

Els visitants alemanys que van visitar Salou reserven un bon record del municipi, manifestant un alt nivell de satisfacció per les experiències viscudes a la capital de la Costa Daurada.

Amb aquest feedback, Salou reafirma la seva aposta decidida per atraure encara més els turistes alemanys, capitalitzant en els seus punts forts i impulsant accions promocionals per ressaltar la gastronomia local, l'enologia, l'atractiu de les platges i el sol, l'oferta esportiva, cultural, així com la recuperació i conservació del patrimoni natural i històric. Aquesta estratègia, orientada a la diversificació i a la desestacionalització del turisme, s'alinea amb l'objectiu de consolidar la reputació de Salou com a destinació de primer ordre a escala internacional.

Salou du a terme una estratègia, orientada a la diversificació i a la desestacionalització del turisme, la qual  s'alinea amb l'objectiu de consolidar la seva reputació com a marca 

Els roadshows, els presstrips i les presentacions dels encants i potencials de Salou jugaran un paper fonamental en l'atracció de nous visitants, ja que les experiències i els records són valors inestimables per a la projecció del destí.

L'alcalde Pere Granados - satisfet - destaca com la diversitat dels productes turístics de Salou "encaixa perfectament" en les preferències i demandes dels turistes alemanys, reforçant així la imatge del municipi com a destinació turística d'excel·lència.

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges

P2380334.JPG
P2380361.JPG
P2380371.JPG
P2380355.JPG
P2380368.JPG
P2380388.JPG
P2380400.JPG
P2380393.JPG
P2380385.JPG
P2380402.JPG
P2380390.JPG
P2380392 - copia.JPG
P2380407.JPG
P2380416.JPG
P2380421.JPG
P2380450.JPG
P2380455.JPG
P2380441.JPG
P2380437.JPG
P2380455.JPG
P2380490.JPG
P2380492.JPG
P2380487.JPG
P2380478.JPG
P2380501.JPG
P2380557.JPG
P2380566.JPG
P2380560.JPG
P2380585.JPG
P2380591.JPG
P2380470.JPG
P2380366.JPG
P2380465.JPG
P2380323.JPG
P2380402.JPG

Document Actions