Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou reforça el mercat britànic a la World Travel Market de Londres

Prova
L'alcalde de Salou amb la directora general de Turisme i empresaris del sector turístic

dimarts 04 novembre 2025

Salou ha tornat a ser present, un any més, a la World Travel Market (WTM) de Londres, una de les fires turístiques més rellevants del món, que s’ha inaugurat aquest dimarts a l’ExCeL London i que reuneix més de 5.000 expositors de 180 països.

L’alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, encapçala la delegació salouenca, que participa dins del pavelló de Catalunya, coordinat per Turisme de Catalunya, mostrant les novetats de la destinació i la seva evolució cap a un model de turisme sostenible, cultural i de qualitat.

Durant la jornada inaugural, Granados ha mantingut reunions i trobades amb turoperadors britànics, agències de viatge, companyies aèries i representants institucionals del sector turístic internacional. Entre els contactes destacats hi figuren, entre altres, Jet2 Holidays, TUI UK i EasyJet Holidays, amb l’objectiu de reforçar la promoció conjunta i la connectivitat aèria de cara a la temporada 2025.

A més, l’alcalde ha aprofitat la seva estada a Londres per mantenir una reunió amb els empresaris del sector turístic de Salou presents a la fira, amb qui ha compartit estratègies de promoció, objectius comuns i perspectives de creixement del mercat britànic.


Granados ha posat en valor la col·laboració público-privada com a eina clau per consolidar el lideratge de Salou com a destinació capdavantera a la Costa Daurada.


“La WTM és una cita imprescindible per continuar enfortint vincles comercials, establir noves aliances i mostrar la transformació de Salou com a destinació moderna, sostenible i de qualitat”, ha afirmat Pere Granados.


El mercat britànic, un aliat clau per a Salou

El mercat britànic és un dels més fidels i estratègics per a Salou, on la marca del municipi gaudeix d’un alt reconeixement i prestigi. Enguany, el turisme procedent del Regne Unit s’ha incrementat un 17%, un creixement que confirma la forta recuperació del segment i la confiança del visitant britànic en la destinació.

Granados ha subratllat que “Salou és sinònim de confiança, qualitat i experiència per al públic britànic, que ens associa amb un destí familiar, segur i amb una oferta cultural, esportiva i d’oci cada vegada més diversa”.

WTM 2025: sostenibilitat, innovació i experiència

La World Travel Market 2025 centra enguany la seva temàtica en la sostenibilitat, la innovació i l’experiència digital, amb conferències i trobades que aborden els reptes del turisme global en la nova dècada.

En aquest context, Salou presenta la seva estratègia per avançar en la desestacionalització, la gestió sostenible i la promoció del seu ampli patrimoni natural, arquitectònic, històric i cultural, aprofitant el seu reconeixement com a Capital de la Cultura Catalana 2025.

Amb la seva participació a la WTM, Salou reafirma la seva aposta per la projecció internacional i la consolidació dels mercats estratègics, mantenint el lideratge com a destinació referent a la Costa Daurada i a la Mediterrània.

Fitxers adjunts

Document Actions