Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou se suma al Dia Internacional contra la violència vers les dones

dimarts 25 novembre 2014

La lectura d’un manifest i una breu representació teatral han centrat l’acte institucional

 

Avui, 25 de novembre, les administracions i la societat civil s’ha tornat a reunir per manifestar, una vegada més, el rebuig a la violència masclista i per fer pública la ferma voluntat de seguir treballant fins eradicar-la. En aquest sentit, Salou, a través d’un acte organitzat per la regidoria d’Acció Social de l’Ajuntament i que ha comptat amb una nodrida representació ciutadana, de treballadors i públic en general a més de polítics –encapçalats pel batlle Pere Granados- així com per la regidora Maria José Rodríguez qui ha estat l’encarregada d’encetar la lectura del manifest junt amb altres dones.

 L’alcalde, ha volgut reflexionar sobre la necessitat d’eradicar els actes violents vers les dones, les dones discapacitades especialment però també anant més enllà; per tant acabant amb qualsevol violència “ja que és intolerable en una societat que es diu moderna”.

En acabar els parlaments i la lectura del manifest, un grup de dones han duta terme una performance sobre la violència. Han estat un grup d’alumnes que han participat al Taller Pràctic:”eines per expressar-se i parlar en públic”, mitjançant Marlia, companyia de [] Teatre Blanc. Aquesta activitat ha estat  organitzada des del  SIAD  (Servei d’informació i Assessorament a les Dones), dirigida per Marc Chornet.

 

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges

foto_1.JPG
foto_1.JPG
alcalde.JPG

Document Actions