Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

'Salou siempre sorprende', la campanya que vol captivar els madrilenys

dilluns 22 gener 2024


Salou, coincidint amb Fitur, presentarà aquest dimarts, 23 de gener, a Madrid, un acte promocional per mostrar el seu potencial turístic.
Amb l'objectiu de diversificar l'oferta fora de la temporada alta, Salou dona a conèixer una àmplia gamma d'activitats que abasten des de la gastronomia fins al patrimoni natural i històric, passant pel turisme de sol i platja, el comerç, la cultura i l'esport.

A les 19h30, en un acte presidit pel ministre de Turisme, Jordi Hereu, l'alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Granados, presentarà la campanya 'Salou siempre sorprende'.

Granados exposarà els atractius i les propostes turístiques de Salou per al 2024, enfocades a atraure visitants els 365 dies l'any, tenint com a repte combatre la desestacionalització.

L'esdeveniment se celebrarà en un reconegut restaurant de Madrid i comptarà amb la presència de diversos xefs destacats de la Costa Daurada. Els assistents tindran l'oportunitat de degustar una selecció de la millor gastronomia dels restaurants de Salou.

Al marge de l'acte del 23 de gener i la participació a Fitur, Salou llançarà una campanya específica per atreure el turisme madrileny, amb la intenció de canviar la tendència d'aquest a preferir destinacions del sud i Llevant

Dins el marc de Fitur, Salou tindrà un espai destacat a l'exposició internacional de turisme de Madrid, on mostrarà els seus productes i buscarà captar l'interès del públic de la capital.

Per a Pere Granados, alcalde de Salou i president del Patronat Municipal de Turisme, el mercat madrileny és d'importància vital. Amb una població de prop de 7 milions, similar a la de tota Catalunya, i un elevat poder adquisitiu, Madrid es considera un mercat clau per desenvolupar estratègies específiques.

Salou llançarà, properament, una campanya específica per atreure el turisme madrileny, amb la intenció de canviar la tendència d'aquest a triar destinacions del sud i Llevant

Al marge de l'acte del 23 de gener i la participació a Fitur, Salou llançarà una campanya específica per atreure el turisme madrileny, amb la intenció de canviar la tendència d'aquest a preferir destinacions del sud i Llevant. "Serem pioners en campanyes potents en aquest mercat", afirma l'alcalde, destacant la importància de Madrid com a mercat de proximitat per la seva gran població i alta renda per càpita.

Fitxers adjunts

Document Actions