Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Serveis Interns, a través de l’OAC, obre el sisè termini d’enguany per inscriure’s i tramitar el DNI des de Salou durant el mes de novembre

El 5 i 7 de novembre, l’oficina mòbil del DNI de la Policia Nacional estarà ubicada al mateix Ajuntament de Salou

dimecres 19 setembre 2012

El servei està adreçat a tota la ciutadania; però sobretot per a la gent gran i persones amb mobilitat reduïda que no puguin desplaçar-se a Tarragona per realitzar les gestions.

Els veïns/es de Salou, el dilluns 5  i el dimecres 7 de novembre, poden tramitar el seu Document Nacional d’Identitat (DNI), per primera vegada o renovar-lo, a les dependències de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), sense necessitat de desplaçar-se fora del municipi. Un equip mòbil de la Policia Nacional es desplaçarà en aquestes dates a Salou per facilitar-ne la gestió als ciutadans. És important recordar que les persones interessades han de venir els dos dies assenyalats per enllestir els tràmits.

Per beneficiar-se d’aquest servei intern, és important tenir present que s’ha de demanar prèviament hora a les Oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Salou o trucant al telèfon 977-30-92-00, extensió directa: 1156. Allí se’ls informarà més detingudament de la documentació que han d’aportar i del dia i hora assignats per a la tramitació.

El servei contempla qualsevol tràmit del DNI, tant si es tracta de fer-se’l per primera vegada com si s’ha de renovar, ja sigui per pèrdua o extraviament, per sostracció o per canvi de dades o domicili. Als ciutadans interessats se’ls assignarà dia i hora per estricte ordre de petició.

Des de la regidoria de Serveis Interns, Contractació i Patrimoni; així com des de les instal·lacions de l’Oficina d’Atenció Ciutadana s’informa a les persones interessades en tramitar-lo que han d’estar disponibles ambdós dies ( 5 i 7 de novembre), entre les 9 i les 11:30 hores del matí i que cal aportar la següent documentació depenent de la tramitació sol·licitada:

Renovació per caducitat: DNI caducat i una fotografia.

Pèrdua: dues fotografies.

Robatori: dues fotografies.

Expedició per primera vegada: una fotografia, justificant d’empadronament, partida de naixement. Cal venir acompanyat del pare o la mare amb el seu DNI.

Renovació per canvi de dades: una fotografia, justificants del canvi de dades (justificant del padró, partida de naixement).

Mario García, 1r tinent d’alcalde i regidor de Serveis Interns, Contractació i Patrimoni, va destacar la consolidació d’aquest servei al municipi des de les instal·lacions de l’OAC i la voluntat política d'oferir a la població el millor servei: “Apropant l’administració local i escurçant les gestions en benefici de la ciutadania”.

Galeria d'imatges

OAC.JPG
OAC.JPG

Document Actions