Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Suspès l’acte de Salou i PortAventura a Madrid per la tragèdia ferroviària

dilluns 19 gener 2026

L’Ajuntament de Salou i PortAventura World han decidit suspendre l’acte de promoció que estava previst per a aquest dimarts, a partir de les 19.30 h, a la Sala Truss del Movistar Arena de Madrid.

L’esdeveniment havia de servir per presentar el nou producte turístic de Salou centrat en el patrimoni mediterrani, així com per donar a conèixer les principals novetats de PortAventura World de cara a la propera temporada.

La decisió s’ha pres arran del tràgic accident ferroviari ocorregut a Adamuz (Còrdova), que ha causat la pèrdua de diverses vides humanes i ha commocionat profundament el conjunt del país.

Des de l’Ajuntament de Salou, que aquest migdia s’ha sumat al minut de silenci en record de les víctimes, s’ha volgut expressar el més sincer condol a les famílies i a totes les persones afectades per aquest tràgic succés, tot traslladant-los l’escalf, el suport i la solidaritat del municipi en uns moments tan difícils.

La suspensió de l’acte respon a la voluntat de mostrar el màxim respecte institucional i humà davant d’una tragèdia que ha colpit la societat, posant per davant els valors de la sensibilitat, l’empatia i la responsabilitat.

L’Ajuntament de Salou i PortAventura World agraeixen la comprensió, la col·laboració i el respecte de totes les persones, entitats i professionals implicats en l’organització de l’acte, així com del públic que havia confirmat la seva assistència, i confien poder reprendre aquesta presentació en una nova data.

Document Actions