Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Una nova exposició d'art, al vestíbul de connexió de l'Ajuntament i el Teatre Auditori de Salou

dijous 08 gener 2009

Fins al dia 18 de gener es pot veure la nova exposició instal·lada al passadís de connexió entre l'Ajuntament i el Teatre Auditori de Salou (TAS).
Es titula 'Lilian Rosales de Canals', en referència a l'autora de les obres que es poden admirar en aquest espai: una periodista sortida de la Universidad Católica Andrés Bello de Caracas, amb un MBA en Empreses radiofòniques per la Universitat Autònoma de Barcelona.

La figura humana protagonitza cada aventura colorista d'aquesta artista que pretén retratar el cúmul dels estats d'ànim, dels 'devaneos' corporis i metafísics. Crear és per ella rememorar, immortalitzar, donar certa continuïtat a l'impossible i en darrer cas, deixar naufragar. És cridar amb el millor crit, purgar culpes i probablement trencar límits.

Document Actions