Xuso Jones, Yanela Brooks i Soraya actuen a Salou en un concert gratuït
divendres 26 juliol 2013
El proper dimecres dia 31 de juliol, a les 8 del vespre i fins les dotze de la nit, tindrà lloc a la Plaça de les Comunitats Autònomes, la Festa 40 Principals Hot Mix Road Show. Seran quatre hores gratuïtes de concert en que els assistents podran gaudir de la millor música amb cantants com Xuso Jones, Yanela Brooks i Soraya. També comptaran amb djs destacats dels 40 Principales del programa Hot Mix de l’emissora, Álvaro Reina i Edu Naranjo; i la dj femenina Marien Baker, guanyadora del concurs “She Can DJ 40 Principales”.
El concert s’engloba en la gira que els 40 Principals ha preparat aquest estiu sota el nom Hot Mix Road Show i que portaran per diverses ciutats del territori espanyol per tal d’amenitzar les nits d’estiu amb la música d’artistes i djs del moment.
Els assistents als concerts podran interactuar amb els artistes i la producció mitjançant una APP (PlayItApp) amb la que demanar la cançó de l’artista que volen escoltar.