Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

El mercat irlandès es consolida a Salou

dimarts 29 gener 2008

Salou ha estat present en la Fira Holiday World, que es va celebrar del 24 al 27 de gener al recinte firal RDS de Dublín. Ho ha fet en un mostrador individual i en una bona posició, la qual cosa ha afavorit el pas del públic: concretament, al costat del l'estand de Turisme de Catalunya i dins del recinte de Turespaña.

A aquesta fira va assistir el regidor de Turisme, Marc Montagut; acompanyat per l'empresari i president de l'Associació d'Agències Receptives de la Costa Daurada, Antonio Ros; i per una de les responsables del departament de promoció, Natàlia Bel. Tots ells van mantenir diverses reunions amb els touroperadors i agentes irlandesos. Així, per exemple, es van entrevistar amb el director general de Falcon i principal touroperador irlandès, Damien Mooney, que porta sis vols setmanals a Reus; i amb el director general d'Excel Airways, Bill Smith. També es van reunir amb la directora de Sunway Holidays, Louis Jordan, que començarà a operar enguany amb Salou.

La delegació salouenca va tenir l'oportunitat de parlar amb l'ambaixador d'Espanya a Dublín, Don José de Carvajal; amb el director de l'Oficina Espanyola de Turisme a Dublín, Juan Manuel de Juan; i amb el director de Turisme de Catalunya a Londres, Miquel Àngel Cusi.

Amb la presència a la fira de Salou, s'ha volgut continuar fidelitzant enguany la relació amb el públic i amb els touroperadors d'Irlanda. Cal tenir en compte que Salou és una de les principals destinacions dels irlandesos, que viatgen habitualment en família. A més, en els últims anys el nombre de turistes irlandesos ha anat incrementant-se considerablement. De fet, l'any passat, va augmentar un 10,6% la xifra de visitants irlandesos a Espanya, la qual cosa posa de manifest el gran dinamisme d'aquest mercat. La majoria viatja en avió i visita les comunitats autònomes de Catalunya, Canàries o Andalusia. Les seves estades més freqüents són de 4 a 7 nits i el seu poder adquisitiu sol ser mig-alt.

Segons els organitzadors, la fira Holiday Word ha superat en aquesta edició la xifra de participació de l'any passat, a l'aplegar més de 57.400 visitants. El primer dia es va dedicar exclusivament al públic professional; i la resta de dies, els principals visitants van ser les escoles, la tercera edat i les famílies. Tots ells, coneixien ja la destinació de Salou i el parc temàtic PortAventura.

Document Actions