Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

Salou, junt amb FerrariLand, es promociona al mercat alemany

dilluns 04 abril 2016

La capital de la Costa Daurada, ha estat present a la segona  fira professional  mes important d'Europa

 

El Patronat de Turisme de Salou ha estat present a la Fira ITB, la fira de Turisme de Berlín, la segona fira professional més important d’Europa; una acció motivada pel fet que el mercat alemany és el primer mercat emissor d'Europa i un dels més importants de tot el món. Malgrat que actualment a nivell de quota de mercat, aquest no representa un volum rellevant per a la nostra destinació ( l’any passat, Salou va rebre un contingent d’1,4% d’aquest conjunt de visitants amb prop de 94.000 persones) el mercat alemany continua essent un objectiu i un mercat molt atractiu per a nosaltres sobretot per la seva estabilitat econòmica i emissora. Com a d'altres mercats Europeus, sembla a més  que es respiri un cert optimisme per  aquesta temporada 2016. Així, Salou ha estat present en aquest certamen turístic junt amb FerrariLand, a més del córner de Costa Daurada amb la Diputació de Tarragona. La proposta de Salou per seduir als operadors turístics a la ITB pivota en el turisme familiar de Sol i Platja, la Oferta d'oci encapçalada per Port aventura Ressort i FerrariLand i el Turisme esportiu.

 

Segons dades de l’Agència Catalana de Turisme, el visitant alemany, en un alt percentatge fa vacances per desconnecta de la feina, dels problemes del dia a dia. Les vacances els representen poder gaudir d’unes condicions agradables i sense estrès. Com que tenen hiverns durs, cerquen bàsicament el sol i les bones  temperatures. El 77% de la població alemanya realitza algun viatge vacacional a l’any, i d’aquests, dues terceres parts els fan a l’estranger, viatgen als països mediterranis on Espanya continua sent la 1ª destinació internacional. Molt atrets pel sol i platja.

 

Més del 30% es queda a fer vacances a Alemanya, un 7,6% duu a terme viatges a destinacions llunyanes i la resta es queda en destinacions properes, principalment als països mediterranis. Més d’un 40% dels viatges es fan a través d’operador turístic. A Alemanya hi ha més de 2.500 operadors turístics A poc a poc, es va originant un canvi en l’estructura de les reserves, perquè cada vegada hi ha més oferta d’allotjament per als turistes individuals i més facilitats per fer les reserves en els portals d’Internet.

Pel que fa a dades com l’estada mitjana del viatge, aquesta s’ha mantingut una mitjana d’uns 12 a 13 dies per als viatges de les vacances principals; essent l’hotel l’allotjament preferit pels alemanys en les seves vacances, seguit de les cases de vacances/apartaments turístics i els càmpings.

 

Galeria d'imatges

itb.jpg
itb.jpg

Document Actions