Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Promoció turística

Salou consolida l’estratègia de promoció turística a través del seu portal web i les xarxes socials

dijous 05 gener 2017

El portal web VisitSalou.eu ha registrat més de 434.000 visites aquest 2016, més d’un 60% son nous

L’estratègia de comunicació i difusió de la destinació s’ha consolidat a les xarxes socials

El Patronat de Turisme de Salou ha fet publiques les dades de les seves xarxes socials durant l’exercici 2016. En aquest informe, VisitSalou, la marca turística del Patronat de Turisme de Salou, ha consolidat la seva presència online, en el marc de l’estratègia de comunicació digital que impulsa l’ens municipal. L’increment de visites al portal web i també del nombre de seguidors a les xarxes socials, reforcen encara més la marca que no para de créixer.

El portal web visitsalou.eu ha registrat, des de principis d’any i fins a dia d’avui, un total de 434.134 sessions i 262.582 usuaris únics que durant més de dos minuts han descobert els principals atractius de la destinació. Un seixanta per cent de les visites a la web són noves i, en comparació amb el mateix període de l’any passat, el nombre de noves sessions ha crescut un 15 per cent. També han crescut els nous usuaris, gairebé un 20 per cent, i les pàgines vistes, prop d’un 9 per cent.

Pel que fa a l’ús, es confirma que els turistes entren a la web visitsalou.eu quan es desplacen a la capital de la Costa Daurada per a tal de conèixer amb més detall què poden fer a la destinació. Així, un trenta per cent de les consultes al portal es registren quan el turista ja ha arribat al municipi. Destaquen, també, les xifres procedents de Barcelona, un 9,4 per cent de les consultes, i de París, un 5,67 per cent. En el cas dels ciutadans de la capital francesa, aquests han doblat les consultes respecte l’any anterior, segons les xifres registrades per Google Analytics.

Per la seva banda, el blog de VisitSalou, que aquest any ha publicat trenta-cinc posts amb experiències que es poden viure a Salou, ha registrat un vuitanta per cent més de visites, si es compara amb l’any passat. De les 17.980 sessions comptabilitzades fins a dia d’avui, més d’un cinquanta-sis per cent provenen del territori espanyol, seguit de França, el Regne Unit i Rússia.

Xarxes socials en quatre idiomes

La tendència quant a les visites registrades a les xarxes socials és molt similar a la descrita a la web. Per exemple, el creixement orgànic de la pàgina de Facebook de VisitSalou s’ha disparat, amb més de 3.300 nous fans –pràcticament el doble dels que hi havia fins ara–, que han seguit les més de 1.500 publicacions registrades en català, castellà, anglès i també, com a novetat d’aquest any, en francès.

A Twitter, la tendència també ha estat a l’alça. L’abast de les publicacions, segons Twitter Analytics, ha arribat a 889.000 persones, i s’han comptabilitzat més de 1.650 mencions directes.

A Instagram, amb més de 350 publicacions al llarg de pràcticament un any, el nombre de seguidors s’ha disparat i ara se situa en més de 4.000 seguidors i amb una mitjana diària de 230 likes en les imatges que viralitzen els atractius de Salou.

L’estratègia de comunicació digital que impulsa el Patronat de Turisme de Salou també posa l’accent en l’enviament de newsletters entre els visitants i els professionals del sector turístic, sense deixar de banda altres canals com YouTube i Google +.

Destacar que des del Patronat, ja s’està treballant en el Turisme Familiar, Turisme Esportiu, Turisme Senior, Turisme Escolar, i Turisme Jove, i s’ha fet una gran aposta atractiva de futur per la qualitat i els serveis.

Galeria d'imatges

Sin_ttulo-1.jpg

Document Actions