Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Notícies

L'alcalde de Salou encoratja les agències de viatge del Regne Unit a marcar diferències i a especialitzar-se

Aquest matí, s'ha inaugurat el congrés de la TTA-Wolrdchoice al centre de convencions de PortAventura

dissabte 24 setembre 2011

La Travel Trust Association Worldchoice, un grup d'agències turoperadores que representa al nombre més elevat d'agents independents del Regne Unit (més de 370 agències)  ha començat aquest matí la seva convenció anual i ho ha fet a Salou, concretament a PortAventura en el centre de convencions del parc. Es tracta d'una trobada de gran format on es parla del present i futur del sector. L'alcalde de Salou, Pere Granados, ha donat la benvinguda als presents fent-los una breu exposició d'allò que significa per Salou el mercat britànic, a més d'explicar-los les claus en les que s'està treballant per tirar endavant el motor més potent del municipi: el turisme. "Salou, a més de ser la primera marca i destinació de Catalunya especialitzada en turisme familiar, que rep més de 2 milions de visitants, i on l'índex de fidelització d'un 80% demostra un alt nivell de satisfacció", explicava l'alcalde davant els presents. També els ha fet partíceps dels nous reptes en els quals es treballa: "volem incorporar en el nostre producte una millor gestió i una oferta d'alternatives especialitzades d'oci en l'àmbit de l'esport i la salut que aportaran noves motivacions per atraure el client". Granados també ha volgut encoratjar al sector de les agències -en constant canvi i adaptació per l'ús de les noves tecnologies a l'hora de contractar viatges- a que "aprofiteu l'internet com a eina de treball per una estratègia de marqueting on-line, i també perquè us especialitzeu en paquets complexes de preparar i destinats a un públic molt determinat, més enllà de la pura distribució". Per la seva part, el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, ha agraït la implicació de l'oficina de Londres de Turespaña i de l'Agència Catalana de Turisme per l'esforç que han fet a l'hora de portar el congrés a Salou i ha destacat "la nostra relació amb el mercat britànic. Una relació que hem establert principalment amb els enllaços des de l'aeroport de Reus i que és el segon mercat internacional en importància a la destinació". El president de la Diputació però també ha volgut fer referència a l'oferta complementària de la Costa Daurada definint-la com "una de les millors destinacions turístiques per a les famílies de la Mediterrània".Al llarg del dia d'avui els agents de la TTA seguiran amb les jornades que inclouen també altres activitats lúdiques i de coneixement del territori.

Galeria d'imatges

DSCN1395.JPG
DSC_0119bis.jpg
DSCN1390.JPG
DSCN1395.JPG
DSC_0119bis.jpg
DSCN1390.JPG

Document Actions