Saltar al contingut Saltar a la navegació Saltar a la cerca

Portal toolbar

Promoció turística

Salou viatja a la World Travel Market de Londres per fidelitzar el turisme anglès

dijous 08 novembre 2018

L'alcalde, el regidor de Turisme i el director del Patronat han dut a terme activitats promocionals

El Patronat Municipal de Turisme de Salou torna a treballar el mercat anglès amb la seva participació en la 39ena edició de la World Travel Market que s’ha inaugurat aquesta setmana a Londres i on ha estat a l’estand de Catalunya dins el corner del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona-Costa Daurada. L’alcalde de Salou, Pere Granados, i el regidor de Turisme, Benet Presas, junt amb el director gerent del Patronat de Turisme, Juan Carlos Capilla, han mantingut diverses trobades amb TTOO britànics i irlandesos en el marc de la fira,  l’esdeveniment anual més important a nivell mundial dedicat al sector turístic on hi convergeixen més de 5.000 expositors de 185 països i per on has passat més de 51.000 professionals.

Segons l’alcalde de Salou, “el mercat britànic és el primer mercat estranger en importància per Salou, i Salou continua essent la primera destinació pel mercat irlandès”. Afegia que, “aquests dies hem constatat que en les diferents reunions institucionals i alhora amb tots els principals agents turístics del mercat  britànics e irlandesos que operen a la nostra destinació com ara; Jet2holidays, TUI,  Barrhead Travel, Cassidy Travel... que hi ha unes bones expectatives pel proper any”, apuntava.

Així,  segons les dades de l’Observatori Turístic pel que fa al comportament d’enguany del turisme britànic s’han produït uns increments (fins a 30 de setembre) del 9,58%, mentre que en el cas del turisme irlandès l’increment sofert ha superat el 18%.

Per la seva banda, Benet Presas apuntava que “el mercat anglès és important per la destinació de Salou i per això ho és la nostra presència en fires, i les nostres accions de promoció mitjançant programes de màrqueting i comunicació”. Pel regidor, els principals objectius per la promoció 2019 pel que fa a aquest mercat són “com a mínim  mantenir els volums de temporada alta i alhora potenciar la arribada de mes clients a temporades mitges i baixes (golfistes, over fithty, etc) per tal de minvar l’estacionalitat turística”.

Previsió de més vols

Un altre dels efectes que s’han constatat a la fira fan referència al lleuger increment de la planificació de vols cap a l’aeroport de Reus -una tendència que es ve repetint els darrers anys- junt amb una valoració positiva de la destinació Costa Daurada central per part dels operadors.  Malgrat tot, planeja el dubte de com afectarà el Brexit al comportament finalment dels viatges del mercat britànic i irlandès per un possible augment de les taxes.

Document Actions